Bevezető

február 24, 2014

Az üzleti értelemben nem működő vagy rosszul működő weboldalak úgy jönnek létre, hogy nem költünk rájuk eleget, vagy a pénzt nem éppen a legjobb módon költjük el. A webfejlesztés technikai nehézségei és a weboldalkészítés üzleti nehézségei miatt sok weboldal-tulajdonos és döntéshozó ugyanis nem látja át igazán, hogy mi az, amire felesleges költeni a webfejlesztés során; mi az, amire muszáj költeni, és mi az, ami esetén különösen fontos a hatékonyabb webes költés.

Altémák

Tudatos weboldal-tulajdonos

július 17, 2014 · Melyek azok a legfőbb különbségek, melyek egy átlagos weboldal-tulajdonost vagy marketingvezetőt megkülönböztetnek a webes jelenlétét tudatosan működtető vállalkozótól?

Pénzkeresés weboldallal

július 29, 2014 · Mi kell ahhoz, hogy pénzt kereshessünk weboldalunkkal? – Először is el kell hinnünk, hogy egy weboldallal egyáltalán pénzt lehet keresni. Másodszor rendelkeznünk kell egy versenyképes termékkel vagy szolgáltatással. Végül pedig tudnunk kell, hogy mibe érdemes invesztálni ahhoz, hogy sikeres legyen weboldalunk.

Sokismeretlenes egyenlet

augusztus 16, 2014 · Ahhoz, hogy weboldalainkba fektetett pénzünk minél jobb megtérüléssel kecsegtessen, meg kell találjuk, hogy milyen tartalmakkal, milyen látogatóforrások közvetítésével, milyen közönségeket célozzunk meg ahhoz, hogy üzleti modellünk alapján a legnagyobb hasznot hozzák nekünk.

Egy üzlet születése a weben

augusztus 20, 2014 · Egyrészt a webes információk döntő hányadát jelentő, milliónyi kisebb weboldalon közzétett tartalom keresi az érdeklődők figyelmét, másrészt pár, az összlátogatottság döntő hányadával bíró, milliók figyelmét vonzó weboldal igyekszik kiszolgálni a látogatóit tartalommal. De hogyan jön létre ebből a „nagy találkozás” a weboldal-tulajdonos és a látogató között?

Optimális webes jelenlét

szeptember 22, 2014 · Senki sem tudja kapásból az ideális megoldást arra, hogy a rendelkezésünkre álló pénzből és erőforrásokból a legtöbb bevételt generáló webes jelenlétet állítsuk elő. Ehhez egyrészt ismerni kell a lehetőségeket, másrészt ki kell próbálni és megmérni őket, olykor pedig eggyel hátrébb lépve újraértékelni az addigiakat.

Hatékony webes költés szintjei

március 4, 2014 · Bármilyen csatornát, hirdetési formát is válasszunk, a költés hatékonysága és az online marketing kiadások szerepe szerint többféle szintű tudatosság létezik, a szinte csak presztízs okokból való költéstől kezdve az online marketing csatornák által számottevő mértékben befolyásolt termékportfólióig vagy árképzésig bezárólag.

Hatékony webes költés

március 2, 2014 · Ahhoz, hogy hatékonyan költhessük el a weboldalunk fejlesztésére szánt pénzt, nem árt tisztában lenni azzal, hogy mi az, amire felesleges költeni, mi az, amire muszáj költeni annak érdekében, hogy olyan látogatók érkezzenek a weboldalunkra, akik bevételt termelnek nekünk. Érdemes továbbá azzal is tisztában lenni, hogy milyen szintű befektetések esetén milyen eredményeket várhatunk weboldalunktól.

Keresőmarketing fontossága

március 5, 2014 · Miért érdemes egy keresőmarketingest olvasni általános online marketing témákkal kapcsolatban? Miért és milyen hozzáadott értéket tud képviselni a keresőmarketing ismerete, ha általánosabb értelemben beszélünk az online marketing lehetőségeiről?

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük