A Trends és az Analytics ötvözése a kulcsszókutatás elősegítésére
http://google.com/insights/search/
Az utóbbi idők legizgalmasabb fejleménye a Keresőoptimalizálás szempontjából, hogy a Google tovább lépett a keresőoptimalizálás és a keresőmarketing szakemberek minél jobb kiszolgálása felé vezető úton, és minden eddiginél részletesebb kulcsszó-kutatási eszközt fejlesztett ki, ahol időben, témában, térben rendkívül sokrétűen szűkíthető módon kereshetünk rá, hogy milyen kulcsszóra mekkora a keresési volumen, plusz összehasonlíthatjuk más kulcsszavakkal is a kapott eredményeket.
A Google ezzel a lépéssel rengeteg, eddig gondosan rejtett adatot nyit meg a felhasználók előtt. Nagyon sok időt el lehet tölteni az oldal böngészésével, és potenciálisan milliónyi érdekes cikket lehetne írni arról, hogy mire, hol, mikor, hogyan keresnek…
A „Google Search Insights” című bejegyzést 2008. 08. 06. napján publikáltam, az azóta már bezárt webni.innen.hu oldalon. Ezt az írást és az innen hivatkozott régi tartalmakat a Webni! Archívum oldalán gyűjtöttem össze. Mivel az utolsó módosítás dátuma: 2008. 08. 14., ezért az itt olvasható információk már részben vagy teljes egészében elavultak lehetnek.
farag
2008. 08. 06. 09:44 · Névtelen hozzászóló →
Hát azért még van mit faragni rajta.Egy megyére az utolsó 12 hónapban egy kategóriára nincs találat.Sírjak vagy nevessek?Ha a saját megyémben egy helyi oldalt indítanék e témában, akkor örülhetek, mert nincs olyan oldal (tehát nem érkezik keresés sehová) ami ezzel foglalkozna, vagy van, csak nem működik ez a ketyere?