Tárhely szolgáltatások – Olvasói vélemények
A „Interneteurope” című bejegyzést 2008. 01. 22. napján publikáltam, az azóta már bezárt webni.innen.hu oldalon. Ezt az írást és az innen hivatkozott régi tartalmakat a Webni! Archívum oldalán gyűjtöttem össze. Mivel az utolsó módosítás dátuma: 2008. 09. 25., ezért az itt olvasható információk már részben vagy teljes egészében elavultak lehetnek.
Archivált hozzászólások
interneteurope
2008. 01. 09. 18:26 ·
Ők a nagy fekete ló. Csak rossz tapasztalat van róluk, és nekem visszataszító a honlapjuk is.
interneteurope
2008. 01. 10. 01:32 ·
interneteurope-ról saját tapasztalat, hogy kicsit forgalmasabb lesz a honlapod és letiltanak majd elhajtanak, azzal, hogy átlag júzerként ne terheld jobban a szerverüket
interneteurope
2008. 01. 10. 06:46 ·
Ez komoly?Hány MB, vagy oldalletöltés után?Azonkívűl mikor volt ez tegnap vagy 3 éve?Egyébként ma megkérdezem tőlük, hogy ezt olvastam valahol, mi a véleményük?Aztán meg égni fog az a szerverfarm!!!
interneteurope
2008. 01. 10. 07:01 ·
Pár idézet: „Oldalunk látogatásában segítségünkre a Google, a Yahoo és az Altavista keresőrendszer van.”
„Vállaljuk, hogy adott oldalát az Ön által megadott adatokkal beregisztráljuk a világ és Magyarország keresőibe! (összesen 125 db, kb 250 különböző kereső) Ezáltal oldalát ezentúl minden keresőből, a világ minden részéről elérhetik majd!”
„Figyelem! Néhány nagyobb kereső az oldaltól függően dönti el, hogy bekerül-e az oldala vagy sem. „
„Szinte 100%, hogy az első 5 helyen jelenik meg majd szolgáltatásunk után az oldala , amennyiben a kulcsszó népszerűsége (azaz ha pl rákeres a google-ben és ennyi találatot ír) 0,5 millió alatt van „
Király a csávó, nem szokott ide írni? pl. próbáljuk már ki mp3-ra, sex-re…
interneteurope
2008. 01. 10. 07:07 ·
Na, megkérdeztem, várom a választ.
interneteurope
2008. 01. 10. 07:12 ·
katasztrófa, ha jót akarsz messzire kerüld…többnapos leállások, flegma ügyfélszolgálat, van hogy a telefont fel sem veszik
interneteurope
2008. 01. 10. 07:14 ·
Jah nekem sincsennek túl jó tapasztalataim róluk.. csatlakozok az előzőhöz
vv
interneteurope
2008. 01. 10. 07:56 ·
én használtam a kereső optjukat (másnál vagyok tárhely ügyileg) de amit mondtak azt teljesítették. Egyébként ami itt fentebb van és írtad, hogy „Király a csávó, nem szokott ide írni? pl. próbáljuk már ki mp3-ra, sex-re…” két külön szolgáltatásként van felvéve, rosszat másoltál be… És sex mp3 szóra is ott a magyarázat amit beírtál: „0,5 millió alatt van””Szinte 100%, hogy az első 5 helyen jelenik meg majd szolgáltatásunk után az oldala , amennyiben a kulcsszó népszerűsége (azaz ha pl rákeres a google-ben és ennyi találatot ír) 0,5 millió alatt van „
interneteurope ezek szerint jó és csak egy ember szídja őt?
2008. 01. 10. 10:21 ·
2 percenként beírsz ötször hogy rosszak? biztos nem egy konkurenciájuk vagy:)JÓZSI! az oldallal nincs gondom, de szerintem nem jó, hogy mindenki név nélkül beírogathat mindent, ez nem mérvadó…egy ilyet találtam: tarhely.eoldal.huEz a baj ezzel az országgal, ha ilyen oldalból több lenne www.tarhely.eoldal.hu akkor valahogy az embereknek a gondolkodása is talán….NEM tudom, hogy az interneteurope jó vagy sem, de az biztos, hogy nem ilyen véleményekre kell hallgatni, sőt egyenesen azt mondom, hogy az ellenkezőjét lehet gondolni. Ha egy ember ennyiszer szídja akkor valami érdeke van, tehát pl konkurencia aki látja hogy a másik milyen jó dolgot csinál és ezért félti saját magát!Üdv;Még egy névtelen
interneteurope.eu
2008. 01. 12. 14:15 ·
érdekesen olvastam néhány hozzászólást, szerintem nem kell bántani őket, sőt!!! DE! Nem kell nekem se se a fentieknek hinni, egyszerűen hívjátok fel az ügyfélszolgálatot. Ennél kedvesebb és hozzáértőbb hölgyekkel nem nagyon beszéltem, eddig nálam(fél éve) egy perc leállás sem volt. Ez nem zárja ki azt hogy más szerverükön nem lehetett, de azért arra a flegmás kijelentésedre kedves véleményalkotó felhúztam a szemöldökömet. Mivel látom hogy pár tárhely szolgáltató is írogat ide, gondolom kapva kaptál az alkalmon és hát tiporjuk sárba a konkurenciát?! Más Elvi Kérdés: (mert nem tudom, tényleg:) )Én eddig csak olyan szolgáltatóknál voltam ahol nem volt egy-két órásnál nagyobb leállás. Hogy maradhatna meg egy szolgáltató ha több napos leállásai vannak? Lehet egyáltalán ilyen?
interneteurope
2008. 01. 17. 06:29 ·
Egy rossz tapasztalat az interneteurope kapcsolatosan. Átlag 2-3 E volt a látogató/nap, nem volt semmi gond. Emelkedett, vége, felszólítás, figyelmeztető levél nélkül lekapcsolaták a lapot. Értitek? Egy naponta frissülő, komoly tartalommal bíró sportlapot! (monokli.com) ez hétfőn történt. Most csütörtök van, tegnap előfizettünk egy komoly szolgáltatónál, remélem helyrejön a lap még ma! (Suspect Z. suspect@profibox.hu mail. – > hátha be akar perelni)
re: interneteurope
2008. 01. 17. 10:57 ·
Dehát működik a monoklipontkom…. most néztem.
re: interneteurope
2008. 01. 17. 12:09 ·
nekem lenni náluk sókkal sóóóókkal több látogató / nap új látogatós oldalam (nem hirdetni magam, mert tudom ügyes lenni:) ) szót se szólnak. És mióta voltál náluk? És mikor 2500-ról 2501re váltott a látogatottságod kidobtak vagy mi? Én egyszer kicsit végtelen ciklusba kergetni oldal na ha azt észrevették volna biztos én is repültem volna:)))
interneteurope.eu
2008. 01. 21. 04:08 ·
én őket ajánlanám bátran mert ahogy az előző hozzászóló írta, ezért a pénzért 1,5 éve kaptam náluk egy olyan átlagos tárhelyet, átlagos adminnal de nemrég átjöttem másik szerverükre (felajánlották) és hát lényegesen nagyobb a különbség, semelyiken eddig nem volt leállás, de a jelenlegi szerverük nagyon jó, gyors és folyamatosan fejlesztenek mindenféle hasznos extrát amit aztán kiraknak nekem a képembe:). szerintem ők a tipikus jó példa, arra, hogy ha nagyon akarja egy szolgáltató, akkor tud jó irányba fejlődni.negatívum: egyszer 3 napot vártam egy techinkai kérdés válaszolására. (de ez egy levél a sokból amit küldtem)azt hozzá kell tennem, hogy nekem nincs sokezres napi látogatottságom, tehát erről nem tudok nyilatkozni. összefoglalva az interneteurope árban és szolgáltatásban szerintem jelenleg az egyik legjobb
interneteurope.eu
2008. 01. 21. 11:58 ·
Sziasztok,A Monokli.comot illetően. (mindent levelezéssel tudunk igazolni)2000-3000 látogatója van az oldalnak átlagosan, ez igaz. Ami után letiltották a monoklit, az egy 15 ezer látogatóval bíró nap volt. Meg kb. másfélszer ennyi oldalletöltés. Hivatkozva arra, hogy az adatbázis szervert megfőzte a lap. Aminek a programkódjához akkor éppen jó pár hete senki sem nyúlt.Aztán tényleg figyelmeztetés nélkül lekapcsolták a lapot. De az még hagyján, hogy a lapot, de az FTP hozzáférést is azonnal elvették. Ellentmondást nem tűrve. Amit nem értek azóta sem, hogy mért. Nem mondom, hogy nem láttam már este, hogy gond lesz, mert minél több látogató volt, annál lassabb lett a lap. De semmi pánik nem volt, írtam nekik, hogy segítsenek, oldjuk meg ezt a problémát. Nem húztam fel magam, abból indultam ki biztos igazuk van. Kértem azonnal mysql logot, hogy lássam mi a gáz. Erre elhajtottak, de szó szerint, hogy azt nem lehet, mert más is van a logban (levél szintén). A teljesen hü(j)ének nézés tipikus esete. Egyszer sikerült elérni, hogy újraindítottak mindent, visszakaptuk a hozzáféréseket is. Ment egy két órát. Szemem, mint a sasé, de mégsem láttam egy darab beragadt processzt sem. Aztán két óra és megint elvágtak a külvilágtól, akarom mondani a szervertől. Aztán átrakatták velem a lapot másik szerverre. (azt mondták nekik csak pár nap múlva lesz rá kapacitásuk, de ez majd bírja a terhelést). No meg, hogy nincs belső hálón a két szerver, tehát én töltsek le meg fel több száz megát, mert ők is csak így tudják átrakni (szintén van levél). Ugye ami nem gond egy nagyméretű fájlnál, no de több ezer fájl esetén (átlagosan cikkenként három kép van) elég sokáig tartott.
Hát nekem volt szerencsém ugyanazt a kódot átrakni a Médiacenterhez négy-öt napja. Semmit sem változtattunk rajta, még sem főzi szervert. S lám, csak jó az Isten, jót ád, még gyorsabb is lett a lap.
Ügyfélszolgálatot illetően: minden levél (ha kell meg tudom mutatni), megszólítás, köszönés, aláírás nélkül jött. Egy-két kivételtől eltekintve, mondjuk húszból öt (de köszönés azokban sem volt, tudjátok, mint az amcsi filmekben telefonálás közben). Mondjuk egy-két rosszarcú magyar is kezdi már felvenni. Mindegy, nem akarok elkanyarodni. Szóval ha tehetitek, messziről kerüljétek el ezt a céget.Nem nagyon szokásom senkit sem lehúzni (tudjátok a karma, – tudom, most azt teszem), de mivel sokszor nézem ezt a lapot, és tisztelem az olvasókat, szeretném megóvni a leendő tárhely vásárlókat attól, hogy hasonló szituba keveredjenek, ezzel a komolytalan céggel.Na és az okok, amik miatt valójában az eset történt. Véleményem szerint az, hogy egyszerűen nincs elég kraft a szerverekben. Másrészről át akarták rakatni a lapunkat, egy cpaneles szerverre, hogy ennyit se kelljen törődni az ügyféllel.Mert ismerjük be a cpanelt erre találták ki, hogy többé ne legyen problémás ügyfél. Gondod vagy e’csém? ugyfeladmin.com vagy.hu vagy ne tudom… Keress rá a problémádra és oldd meg magad! Ennyivel el van intézve. (ilyen levelem is van)
Több lapot elvittem már tőlük, mert probléma volt (de több már nincs náluk, így nem félve a bosszútól, nyugodtan leírhatom a valós dolgokat).Csak a legdurvább eset álljon itt végső tanulság képen.Kértem tőlük egyszer egy aldomain konfigot a cpaneles szerverükön. Xy aldomaint irányítsák a főkönyvtárra, amire a fődomain is mutat. Szerettem volna, ha arra is bejön a lap.És bármilyen hihetetlen, de egy évvel ezelőtt a cpanel ezt nem tudta. És nem voltak hajlandóak egy hónapig tartó levelezés ellenére sem felkonfigurálni kézzel. Hanem azt mondták felejtsem el, ezt nem lehet. És ez nem vicc. Én sem vicceltem, elvittem akkor is pár lapot. Elnézést, ha hosszúra sikerült, de ez már rég kikívánkozott belőlem ezzel a céggel kapcsolatban.Miki
Ui.: Azóta sem kaptunk vissza semmilyen hozzáférést, pedig kértem. Egy hónapja fizettük ki egy évre előre a hostingot.
interneteurope.eu
2008. 01. 21. 12:09 ·
Mivel írtam, hogy az Interneteuropa-nál vagyok és különösebb gondom nem volt, elhülve olvasom amiket írtál.Nem gondoltam, hogy nem mondassz igazat, de ha nekem nem volt gondom, akkor most féljek?Költözzek? Nem tudom… nem igen, kivárom míg gond lesz.Aki az itt leírtakból kíván választani… hát őket már nem fogja.Eredményes voltál!
rossz
2008. 01. 22. 08:56 ·
Én is csak rossz tapasztalatokról tudok beszámolni. 1.5 évig voltak ott cuccaim. 90%!!os a rendelkezésre állásuk. És piszkos lassú szervereik vannak. Messziről kerülendő.
rossz
2008. 01. 22. 17:10 ·
Ez hülyeség! Én másfél éve vagyok ott, még nem volt semmilyen leállás. A szervereik közül igen, van amelyik néha belassul, de ha megírom az a válasz, hogy keresik a hibát… (és nem az, hogy nekik nem) Most kértem át (mert át lehet) magam egy másik szerverre és gyorsabb lett. Nem mondom, hogy sokkal, mert nem volt lassú eddig sem. Persze az átkérést nem (csak) ez indokolta, inkább az, hogy nekem az a bizonyos CPanel igenis jobban megfelel. Ízlések és pofonok.. én szeretek mindent magamnak csinálni. Valaki itt, vagy nem is tudom hol, talán az ajánlott linkek közül valahol írta, hogy folyamatosan fejlesztenek. Igen így van. Lehet hogy kicsit hamar mentél el :-). Azonkívül az ár/teljesítmény viszonyban nem tudom ki győzné le őket.
interneteurope.eu
2008. 01. 23. 02:45 ·
azt írják 6000 ügyfelük van kb és itt van kb néhány rossz és jó, talán igaznak mondható vélemény:) Valamiért biztos náluk van az a 6000 ember, lehet hogy te és tásaitok elmentetek, de a többség tuti maradt:) ha még 6000 ből 100 an elmennek és rossz véleménnyel vannak róluk, az is 0,016%, ennyi esélyed van hogy problémád legyen náluk:)tényleg jó ellenmarketingot csináltok neki, sajnálom őket.Én a 99,984% -ba tartozom, náluk vagyok, minden ok és se nem bunkók se nem ez meg az, meg nem ők a sötét nemtudommi, jól írta itt valaki, hívjátok fel és próbáljátok ki, van teszt hozzáférés is én így kezdtem és nem csalódtam.Egyébként meg én (sem) nem vagyok naív és azt hiszem ha valakinek 15ezres napi látogatottsága van, nem 500 Ft/ hóért teszi azt valakihez, hanem…legalább előtte informálja a szolgáltatót arról, hogy ez van és van-e megoldást…
monokli
2008. 01. 23. 02:56 ·
monkli.com – nekem most 4 másodperc alatt jött be az oldalotok. (mediacenternél van asszondod)
Matematikus
2008. 01. 23. 05:37 ·
6000-ből 100 az 1,6%, nem 0,016%.
Amúgy rövid távon a többség szinte minden cégnél ottmarad, ebből nem következik semmi.
hehe
2008. 01. 23. 07:03 ·
az eredmény úgy jön ki ha beszózód szával:D vayg nem kell a % jel:)de abban egyetértek, hogy annyi ember nem öt perc alatt lett gondolom összehozva nekik és biztos tudnak valamit én emberke írására kipróbáltam tesztet és tényleg jól műxik.nade vissza a főfórumba mert ott vannak aztán a kacsák:)
InternetEurope 2005-2008
2008. 01. 23. 07:05 ·
tehát 3 évesek, nem fél meg 1 meg sokat látni hasonlókat, de persze 5-8-10 évesek is vannak.
intenetejlópa
2008. 01. 23. 08:16 ·
Még jó, hogy megkérdeztem a legelején, van e valami véleményetek róla.Ha leszámítanám az Interneteurópás hozzászólásokat, nem sok lett volna mostanában.Kb. ez is mutatja a dolog súlyát, hogy lassan már másról nem is folyik a diskurzus.Tehát annyira nem elhanyagolhatóak.Pl. a médiacenterre nem akadtak rá ennyire az emberek.
interneteuropa és mediacenter a legjobb és kész:)
2008. 01. 23. 09:33 ·
Interneteurope
2008. 01. 24. 11:20 ·
30 feletti domain-t hostolok az interneteurope-nál, nincs velük semmi problémám. A support gyors és jó, minden kérésemre gyorsan reagálnak. A szerverek nem vihargyorsak, de lassúnak sem mondanám, a mysql-t erősen használó oldalaknál lehet időnként észerevenni kis döcögést, de inkább esetenként. Tavaly volt tudtommal szerver csere, azóta is folyamatosan fejlesztenek, ez érezhető. Azért 35ezer/domain árú tárhellyel ne akarjátok összemérni, az tény, hogy nagy forgalmú oldalam nincs náluk.Nagyobb látogatottságú oldalaknál érdemes a szolgáltatóval megbeszélni a lehetőségeket, ez máshol is így van.
antiinterneteurope
2008. 01. 27. 13:32 ·
Internetes jelenlétem leginkább idegtépő korszaka volt az interneteurope-os. Kicsit kellemetlen, amikor százezres hirdetési kampányod fut, és az oldal pedig nem elérhető.Minősíthetetlen a szolgáltatás, az ügyfelekhez való hozzáállás pedig leírhatatlan.Lassan alakulhatna valami szakmai szervezet vagy egyesület, ami szabályozza, hogy ki, mit, hogyan szolgáltathat, mert amíg ez nincs meg, addig az ilyen 20 ezer forintos tőkével induló bt-k nagyon megnehezítik a kezdő webtárhely keresők dolgát.
üdv.Gábor
Interneteurope több mint két éve
2008. 01. 31. 04:09 ·
Több mint két éve van tárhelyem náluk, több tárhely, több szerveren, velem mindig korrektek voltak. Ha vasárnap este 10-kor bajom volt s írtam egy mailt éjfélre meg volt a válasz, ez többször is előfordult. (gondolom más is dolgozik éjjel) Persze gondolhatjátok, hogy nem lehet jó ha éjjel bajom van. pl: a legrégebbi tárhelyem egy régi szerverükön volt, s .htaccess irási jogot kértem, mert ez a szerverük alapból nem adott. S visszaírtak, hogy ez egy régi szerver, nem tudnak írási jogot adni rá, de ha kérem ingyenesen átköltözhetek egy új cpaneles szerverükre, s ott tetszés szerint írhatom a .htaccesst, átköltöztem, s így is volt. Igen volt olyan, kb fél éve, hogy az egyik szerveren a honlapom nem volt néhányszor elérhető, s ez naponta észrevettem, hogy ez a probléma 10-20-30 percig fennállt, írtam nekik, hogy ezt érzékelem a problémát, s ha ez így marad tegyenek át egy másik szerverre. Jött a válasz, hogy érzékelték a problémát az egyik ügyfelük anyaga fogja meg a szervert, azt fogják költöztetni. A probléma meg is szűnt.Nekem már nincs máshol tárhelyem. Nem arogánsak, nem néznek hülyének ha kérek valamit, mint sok más helyen. Nem törölnek ok nélkül. Ha tárhelyem, vagy valamely domainom ideje kezd lejárni, mindig emailben előre értesítenek, hogy kérem-e a hosszabbítást. Ez így normális mondhatjátok.De nekem például a silihostnál is volt tárhelyem, ők a gyorsaságukkal kérkednek, egyáltalán nem találtam őket gyorsabbnak mint az interneteurope, ráadásul ők tényleg ok és értesítés nélkül törölték a tárhelyem.Mikor reklamáltam, hogy még az ftp eléresem is eltűnt a silihostnál, közölték, hogy töröltek, mert a nyilvántartásukból megállapították, hogy az xy domainem elköltöztettem, ezért töröltek. Én közöltem velük, hogy azt a domaint ők soha nem szolgálták ki, hanem az a … domainom tárhelye volt, akkor közölték, hogy ők nem szoktak tévedni. Mikor közöltem, hogy a … domainomra az átregisztrálási kérelmem beadtam az interneteuropehoz akkor visszaállították a tárhelyem – gondolom azt hitték csak blöffölök.A silihostra igen ráillik, hogy töröl, ráillik, hogy nem válaszol, ráillik, hogy hülyének nézi az ügyfelet, de ezt az interneteurope esetén egyszersem tapasztaltam.
Fontos! lehet, hogy valaki nem tudja, de én megtapasztaltam. Egyes internet szolgáltatóknál egyes webszerverek időnként nem elérhetőek.A webgazda csak azt látja, hogy a tárhelye nem érhető el, míg más tárhelyek igen, tehát a tárhely szolgáltatója sz@r. De ha megnézzük a látogatottsági statisztikákat akkor láthatjuk, hogy akkor amikor nem jeleníthető meg a honlapunk, mások remekül olvassák.Volt hogy felhívtam ismerősöm, akiről tudtam, hogy más internetszolgáltatója van, s közölte, hogy teljesen jól tudja böngészni a honlapom, mikor nekem nem jött.Mikor ennél az internetszolgáltatónál felmondtam a szerződést, s elbeszélgettem nem az ügyfélszolgálatossal, hanem olyannal akinek köze is van hozzá – bevallotta, hogy tényleg van ilyen hiányosságuk, de ők nem tudnak mit tenni – így kapják az inviteltől.
Üdv! TT
Letiltás nagy látogatottság esetén
2008. 02. 08. 04:30 ·
Sziasztok, Lehet, hogy nem jó helyre írok, de itt olvastam feljebb, hogy 5-10 ezres napi látogatottság felett a honlap gondokat okoz a szerveren és leállíthatják. Mitől függ ez a letiltás-dolog? A szolgáltató szerverének kapacitásától? Milyen látogatottság felett érdemes saját szervert bérelni?
re:Letiltás nagy látogatottság esetén
2008. 02. 08. 05:11 ·
Csak bizonyos szolgáltatóknál és ott is csak állítólag… Mellesleg ezeknek benne kellene lennie a szerződésben. Szerver bérlet nélkül is minden fasza jó szolgáltatóknál (az ritkán olcsó), nagy látogatottság mellett is. Ha drága a szolgáltatód (és vélhetőleg jó is), akkor a szerver bérlet ott biztosan még drágább, és vagy értessz hozzá, vagy külön kell ezért-azért fizetni. Ha olcsó helyen bérelsz szervert, nem biztos, hogy jobb, ha a tárhelybérlettel is gond van ugyanott. Tehát pénz, elszántság, tudás függvénye. Valóban tisztább és biztonságosabb érzés, de te döntöd el, hogy mekkora látogatottság felett éri meg neked. Szerintem nincs ennek meghatározható alsó/fölső értéke.
Borzasztó! Óva intek tőlük mindenkit!
2008. 02. 10. 07:44 ·
Amit a honlapjukn kínálnak, az nagyon csábító, de nem olyan a külcsín, mint a belbecs.Nekem is volt náluk tárhelyem. Olcsók voltak, azért is találtam meg őket annak idején. Addig nem is volt velük különösebb probléma, amíg a felettébb hangzatos Internet Holding nevet használták. Ha mégis volt valami, az ügyfélszolgálatos srácot el lehetett érni, és meg is oldotta a problémát. Aztán a cég „átneveződött”. A nem kevésbé sznob Internet Europe nevet kapta, és utána elkezdődtek a bajok. Annyi rossz tapasztalatom volt velük, hogy még azelőtt eljöttem, hogy lejárt volna az a konkrét 1 év, amit előre kifizettem. Csapnivaló volt a szolgáltatásuk. Azt elismerem, hogy a webhely ha nem is 99%-ban, de folyamatosan elérhető volt, azonban át kellett költöznöm valami gagyi szerverre, amin nem volt AwStats, csak az a szaros és hasznavehetetlen Webalizer, és mindenféle ócska kifogást adtak elő, hogy miért nincs. Ezt még lenyeltem volna, de hónapokon át küzdöttem velük e-mailben (merthogy a műszaki segítségnyújtás telefonon megszűnt) majd végül ismét telefonon, ahol a számlázó kislánynál hagytam üzeneteket, mert folyton beteltet jelzett a tárhelyem, pedig a huszadát sem foglalta annak, amiért fizettem, és az e-mailekre alig reagáltak. Sokszor volt, hogy visszahívást ígértek, de nem hívtak. Az e-mailekre továbbra sem válaszoltak, ha meg igen, akkor olyan stílusban, mintha valami állami intézmény csókos ügyintézője lenne, aki éppen abban a percben méltóztatott köszönés és aláírás nélkül pár sort begépelni, amivel többnyire nem értem semmit. Élő szóban ugyanez. Amikor nagy nehezen elértem azt, akivel érdemben is lehetett beszélni, a gyerek hülyére akart venni, de nem jött be neki, mert informatikus vagyok. Kiderült, hogy nem is igazán tud segíteni, csak valamilyen érettségizett stróman, nem is értette, vagy nem akarta meghallani, hogy miről beszélek. És ezt úgy, hogy volt hogy egy teljes hétig nem tudtam update-elni a webhelyemet!Az egészből azt kezdtem gyanítani, hogy akkor még saját szerverük sem volt, hanem valami bérelt ócskaságra adták el a tárhelyet, és azon voltam én is. Ezt az is megerősítette, hogy még mielőtt eldurrant volna az agyam, vittem oda pár domaint, amit karbantartáskor egyértelműen láttam, hogy nem azon a szerveren vannak, és hogy azokkal nem is voltak ilyen problémák. Kértem, hogy átmehessek arra a másik szerverre. Mivel erre is különféle kifogásokat találtak, majd határidőket szabtak, hogy csak majd később, meg ilyenek, otthagytam őket a fenébe.
Ennyi a történet. Az új szolgáltatómmal semmi bajom azóta sem, de ez itt nem a reklám helye.
uhhh ez valóban gáááz
2008. 02. 14. 15:04 ·
Ez kemény…..ha már ennyien mondják, hogy probléma van vele akkor elhiszem.De ugye nem gondoltad, hogy amerkiba utaznak, hogy karbantartsák a szervert? lol És ezt szerintem ők sem gondolták komolyan……..be very careful
ja még valami
2008. 02. 14. 15:08 ·
olvastam valaik írta, hogy igénybe vette a kereő regisztrálásukat és valóban beregisztrálták………….üzenem neki, hogy a keresőbe nem szoktunk regisztrálni a keresők megtalálnak azért keresők.Linkelésnek hívjuk vagy linkmarketingnek ami a felfelé vezető út……….én legalabbis így adom el….persze referenciával lol
interneteuropa-interneteurope stb…
2008. 04. 28. 13:32 ·
Én 2 éve veszem igénybe, illetve többnyire csak fizetek ezért a „szolgáltatásért”. Elötte egy debreceni szolgáltatónál voltam 1 évig, azt hittem náluk trehányabb szolgáltató nem létezhet, tévedtem.A legváratlanabb időszakokban nem tudok órákig belépni a postafiókomba, nem működik a weboldalam pl. most sem…!Az lehet, hogy kedvesen el lehet beszélgetni az ügyfélszolgálattal, de én ezért inkább nem fizetnék ha lehet… Gondolkodom, hogy csinálok egy kis média publikálást a cégről, mert megérdemlik, és nagyon bosszant, hogy egyre több ilyen vállalkozással kell szembesülnöm „drága” hazánkban,Üdv az olvasónak, egyenlőre:papi
re: interneteuropa-interneteurope stb… —
2008. 04. 28. 15:31 ·
Nem értem. Nekem minden működik, 5 weboldalon 2 éve.
…
2008. 05. 08. 07:21 ·
Eddig csak olvasgattam a hozzászólásokat és vártam, hogy mikor kerülhet rám a sor. Nos, fél éve vagyok InternetEurope-nál. Eddig ment minden gond nélkül. Mai nap már 2 órája nem lehet elérni sem a honlapom, sem a tárhely admint. Pedig még csak nincs is az a rengeteg látogatóm (200-300/nap). Na puff…
megbízható, korrekt tárhely szolgáltató
2008. 05. 13. 02:29 ·
Nagyon tele van a micsodám ezzel a társasággal.Tudna valaki megbízható tárhelyszolgáltatót ajánlani?Elvárások: MŰKÖDJÖN !
köszönettel: papi
megbízható, korrekt tárhely szolgáltató
2008. 05. 13. 03:31 ·
Lanten. 4 éve náluk vagyok, évente ha összesen 3-4 óra kimarad, akkor sokat mondok. Az adatforgalmam, látogatószámom kb duplája annak, amit szabtak, de még soha sem szóltak érte. Az üf gyors és pontos. Az áraik a legjobbak közt vannak. Náluk kezdtem a hostingot és nem is váltanék.
Botrányos!
2008. 05. 13. 03:43 ·
Szerintem gyorsan válts! Ha valakinek nem statikus oldala van, hanem használ mysql-t, akkor felejtős.Ügyfélszolgálat is botrányos!
Elgondolkozom, hogy egy cégről van e itt szó…
…
2008. 05. 13. 05:57 ·
most már biztos vagyok abban, hogy az interneteuropa kft-t képviselő „álruhába bújt” hozzászólók is írnak ebbe a fórumba, ami érthető és „nemes”, de a tények azok magukért beszélnek. az a baj, hogy nincs garancia arra, ha átmegyek másik szolgáltatóhoz az jobb lesz…
…
2008. 05. 13. 06:11 ·
Komolyan… nekem minden rendben évek óta, és nem náluk dolgozom, még csak nem is nekik…Amúgy minden fórum/vendégkönyv ilyen. A sz*rt azt mindenki megírja, a jót szinte senki…
…
2008. 05. 13. 07:02 ·
„nem náluk dolgozom, még csak nem is nekik” , hanem értük 🙂
Imre Kertész
2008. 05. 13. 08:00 ·
Azt mindenképpen szeretném megjegyezni, hogy OldalGazda =/= OldalGarazda, tehát a hasonlóság sajnos kissé megtévesztő. Upsz, ezt egy rossz topikba írtam…
Re: Oldalgarázda
2008. 05. 13. 09:10 ·
Igen, poénnak jó volt ez az oldalgarázdás dolog, csak többet már nem kellene. 😉 Köszi!
…
2008. 05. 15. 15:13 ·
Na akkor nézzük, hogy a fogyasztóvédelem mennyire megfizethető, illetve objektiv…
Letiltos
2008. 05. 28. 11:00 ·
En hasonlo cegnel dolgozom mint rendszergazda, mondjuk ugy az egyik nagyobbacska konkurense es mint szakmabeli a szemelyes velemenyem es tapasztalatom irom le. En is rendszeresen egy szo nelkul letiltok oldalakat, ha eszreveszem idoben a bajt, mert sajnos a kovetkezo lepes a szerver halala szokott lenni. Elhihetitek, hogy nem az interneteuropesek, vagy nem mi rontjuk el szandekosan a gepeket es csinalunk leallasokat. Ezek a szolgaltatasok ugymond shared hosting szolgaltatasok, ami azt jelenti, hogy egy szerveren nagy szamu ugyfel van es ennek koszonhetoek a kedvezo arak is. Amikor valamelyik ugyfel general egy problemat, letiltjuk, nem azert, mert gonoszak vagyunk, hanem azert, hogy vedjuk a tobbi felhasznalot. Nem mindegy, hogy egy ember kerul rossz helyzetbe, vagy hasrautve 800 vagy 1600 vagy akarmennyi…. igy ertheto naluk is, nalunk is, miert tud olyan gyorsan kiosztasra kerulni egy-egy felfuggesztes.Es most meg fogtok lincselni, de a hibak tobbsege (99%) ugyfel oldalrol erkezik, mert sok kedves ugyfel programozonak erzi magat, es ir php kodokat, mysql queryket, mi meg nezunk es sirunk azon hogy benoke
lelistaztat 500.000 sort a mysqlbol azert hogy kapjon egy a
betut, es van benokenek orankent 3000 latogatoja… illetve amikor benoke
vegtelenciklust ir phpban es 6000 processe all bent a memoriaban es miutan ettol megdol egy gep, nekem anyazik a tobbi ugyfel a telefonba, hogy mekkora rohadekok vagyunk.Visszaterve a shared hosting es atlagos felhasznallas temajahoz. Nem azt nezi senki, hogy hany latogato van egy oldalon, hanem hogy az adott oldal mennyire terheli a szervert. Az hogy az user banneret letoltik 3 millioszor egy nap, a kutyat nem erdekli, pedig mar is 3 millio latogatoja volt, de ezt a tetelt egy atlagos szerver eszre sem veszi. A problema ott kezdodik, amikor az ugyfel mindenfele open portalokat kezd uzemeltetni mindenfele szedett vedett modulokkal es emelle meg csinal 15-20 ezer latogatot, na ez elvisz egy gepet, aminek a piaci ara 1-2 millio forint plusz az uzemeltetes. Az ugyfel fizet havi 500Ft-t, ez neki jo bolt, a szolgaltatonak kevesbe, mert tervezett kihasznaltsag mellett is laza 2 ev egy ilyen aru es meretu gep megterulese. A kis
shared hosting cegek, mint mi is es az internetjurop is azzal szereznek ugyfelet, hogy olcsok, ami teljesen jo, mert az XYZ Kft-nek, vagy Remek Elek asztalosnak teljesen jo, hogy a weboldala kint van neten maximum 1-2 ezer Ft-ert es veluk nincsenek is problemak, a problema akkor keletkezik, amikor valaki abban a tudatban el, hogy 500Ft reallis ara annak, hogy egy impari meretu es latogatottsagu oldalt uzemeltesen ilyen kornyezetben. Az ilyen tipusu felhasznalasra valo a sajat szerver vagy pl magentaeknal egy 40 ezres webhostin csomag, ok nem fognak napi 1 millio latogatonal sem reklamalni, mert megtehetik, mar csak presztizsbol is, hogy bevagnak a rackbe egy ujabb 5 millios sun gepet, a kis cegek ilyet nem tehetnek, vagy ha tesznek, akkor naluk is 40 ezer lesz egy mezei webhosting.Nem az internet europet akarom veden, mert koszonom szepen, kellemesen emelkedne a fizetesem ha az o nehany
ugyfeluk nalunk kotne ki, hanem magat ezt a szolgaltatoi szegmenst, hogy a problemak nem szandekos gonoszsagbol vagy trehanysagbol erednek.
Udv: LL
Re: Letiltos
2008. 05. 28. 12:09 ·
Korrekt, érthető álláspont. De azért (javíts ki, ha tévedek):
Benőke van mondjuk egy darab minden száz ügyfélből.
Ennek az 1/100 Benőkének az e-mail címére az oldalletiltással egyidejűleg nem lehet túl megterhelő küldeni egy levelet, kb. azzal a tartalommal, hogy bocs, de fel kellett függesztenünk oldaladat, mert 500.000 sort listáztatsz a MySQL-ből óránként háromezerszer. Vagyis: (1) visszajelzés, (2) magyarázat.
Ennél több szerintem nem kell ahhoz, hogy a Benőkék 90%-a nyilvános dühöngés és hírnévrontás helyett együttműködjön és rendezze a dolgait.
Másrészt – ezt felhasználói oldalról látom – az valami kulturális jelenség lehet, hogy miként az orvos presztízskérdést csinál az olvashatatlan kézírásból (ld. receptek), a rendszergazdák egyfajta presztízskérdést csinálnak abból, hogy a mezei, lenézett felhasználó felé félmondatos, ékezetmentes, aláírásmentes, érdemi segítségnyújtástól mentes levélnél komolyabb kommunikációra nem hajlandóak.
Re: Letiltos
2008. 05. 29. 03:11 ·
Így van. Amellet, hogy egyetértek az előttem szólóval megemlíteném, hogy az Interneteurope-nál puszta adatforgalomra hivatkozva letiltottak oldalt, miközben korlátlant igértek és arra szerződtek (saját tapasztalat).
Re: Letiltos
2008. 05. 29. 03:58 ·
Szintén a válaszolókkal értek egyet. Ha le lesz titltva Benőke rendben van. De legyen már erről időben (amint lehet) értesítve és kapjon adatokat is, hogy mivel is van probléma (php? sql? …) esetleg még néhány reportot is megkaphatna (slow query, stb.) Ha ez megvan akkor számára is világos, hogy nem a szolgáltató a gonosz. Ha viszont több órás / napos kiesésről még csak tájékoztatásra sem méltat a szolgáltató, akkor mégiscsak gonosz 🙂
RE: Letiltos
2008. 05. 29. 04:08 ·
Köszönjük az érdekes hozzászólást, az értékes háttérinformációkat! Szerintem sokszor egyszerűen azért nem képesek ezek az alacsony piaci szegmenst megfogó cégek elvárható módon „ügyfélkommunikálni”, mert arra egyszerűen nem tudnak megfizetni egy külön embert. Vagy lehet, eszükbe sem jut ez a megoldás, ugyanis nincsenek tisztában vele, hogy a rendszergazdaság egy szakma, az ügyfélkommunikáció, tech support, stb. pedig egy másik szakma: és ugyanolyan katasztrofális eredmény születhet abból, ha egy szupportos vagy marketinges / sales-es nekiáll szervert konfigurálni, mintha egy rendszergazdát engednek, hogy közvetlenül érintkezzen a felhasználóval.
perrelfenyegetős :]
2008. 06. 04. 03:57 ·
Anno, 2 vagy 3 éve regisztráltam náluk a domainem plus tárhelyet is hozzá.A következő dolgok történtek:Egyik esetben napokig nem volt elérhető a honlap. Mikor megelégeltem, írtam egy e-mailt, hogy nem megy. Visszajött egy válasz, hogy azért nem megy, mert egy másik user honlapján keresztül feltörték a szervert és hát mindenki pórul járt. Na klafa, csak miért nekem kellett rákérdeznem, egy körmélt nem lehetett volna küldeni? Na mindegy, megkérdeztem még, hogy a backup az megvan. Nem, nem volt meg, ők olyat nem csinálnak. Ahham, még jobbabb.
Na mindegy, így jártam, 2 hete csináltam backupot, de pár postot a google cache-ből tudtam csak visszaállítani.
Viszont ezután sem kezdődött új élet. A honlap sok esetben nem volt elérhető fél napokig (99%-os rendelkezsére állás?). Ezt egyszer megírtam a blogba, majd egy nap kaptam egy emailt az interneteurope-tól. A levél nem kicsit lepett meg, mert perrel fenyegettek meg, ha nem szedem le.. A gyakori leállást a külföldi partnerükre fogták, ami mondjuk az én oldalamon nem segített. Mindegy, hamar kerestem jobbat/okosabbat, ahol ugyanolyan partnerként kezelnek, mint a többieket és nem várt, kiugró látogatottságot is kiszolgálnak. Igaz, pár ezressel többet fizetek, de ilyen ez a filmes szakma.
re: perrelfenyegetős :]
2008. 06. 04. 04:52 ·
Én is az Interneteuropánál vagyok. Már írtam is ide, gondolom engem hisznek többen magának az Interneteurópának, mert védem.Arra a feltörésre emlékszem.Nekem azt mondták, hogy világszerte törik az ilyeneket… (mármint a CMS oldalakat, persze az enyém nem az volt) kérdeztem, hogy a backup-okat is? Erre nem válaszoltak semmit?Átkértem magam másik szerverre, nincs semmi gondom. Több éve itt vagyok… és tényleg nincs azon kívül. Na persze egy-kettő van, de minden (!) szolgáltatót otthagyhattam volna már. Víz, gáz, villany, Internet, telefon. Mind szarabbnál szarabb.
Olyan, hogy nem, volt elérhető az oldal, úgy állt elő, hogy innen. Máshonnan (más város) igen. Tehát az Internetszolgáltató tíltott le IP tartományokat…Eddig (majd 3 év) összesen 3-szor vagy fél napig. Ebből egy a törés, kettő pedig Budapest pár kerületében nem volt elérhető, máshonnan igen.
A 99%-a a 365-nek: 361,35.
Engem sokszor zavar, hogy ilyeneket olvasok itt. Nem kétlem a valóságtartalmát, csak nem értem miért kellene menekülnöm innen, ha nekem megfelel több oldallal, napi több ezres látogatószámmal. Féljek ?
re: perrelfenyegetős :]
2008. 06. 04. 09:31 ·
klasszikus fórum-marketing.
re: perrelfenyegetős :]
2008. 06. 04. 13:09 ·
Nem is vártam mást, mint ezt a reakciót.Szerinted hogyan tudnám bebizonyítani, hogy nem az Interneteurópa vagy annak bérence vagyok?
Sehogy, kb. annyira nem, mint ahogy te sem, hogy nem a konkurenciája.
re: perrelfenyegetős :]
2008. 06. 04. 13:56 ·
Azzal hogy ezt beírtad, már el is elárultad. Muhaha, szánalmas 😀
re: perrelfenyegetős :]
2008. 06. 04. 14:25 ·
Bolond vagy te fiam…Felfedném, hogy ki vagyok, de csak azt érném el vele, hogy azután arról szólna a „beszélgetésünk”, hogy ez meg ez az Interneteurópa embere…Egyébként az valóban érthetetlen, hogy tudtak ennyi ügyfelet szerezni, majd megtartani, ha minden teljesen szar náluk….Szerinted?
Muhaha
re: perrelfenyegetős :]
2008. 06. 04. 14:27 ·
Ja és még annyi, hogy az ilyen fórumbetyároknak az a „fegyvere” hogy leírják az ilyen mondatokat: „Azzal hogy ezt beírtad, már el is elárultad. Muhaha, szánalmas :D”Erre tényleg nem lehet mit válaszolni, hatásos.
Gratula
…
2008. 06. 05. 04:41 ·
Nem hiszem, hogy a fentebb beírt sok negatív kritika és a fórumokban általánosan olvasható panaszok egy „rosszakaró” műve lenne. Én is ügyfelük voltam, de hamar betelt a pohár: elegem lett a rendszeres (sokszor egy hétvégére is elnyúló, de persze előre be nem jelentett) „karbantartásokból”, az e-maileimre adott 1 soros, ékezet és aláírás nélkül megírt lekezelő válaszokból, az elérhetetlen ügyfélszolgálatból, stb. Igen, biztos sok ügyfelük van, mert sok embert sikerül bepalizni a „világszínvonal, pénzvisszafizetési garancia, meg 99,99999% rendelkezésreállás” kampányukkal… Egyszerűen siralmas, hogy évek óta sima hazugságokkal adnak el valamit, és teszik ezt büntetlenül.
Szerencsére jó sok szereplős ez a piac, így aki picit körbenéz és utánaolvas számtalan sokkal jobb szolgáltatót találhat. Ez a fórum reklám meg egyszerűen gyerekes.
…
2008. 06. 05. 05:14 ·
Én csak azt nem értem az egészben, hogy felnőtt, gondolkodó emberek, hogy gondolhatják komolyan azt, hogy valóban az Interneteuropa irogat ide. Minek? 1000 csatornán tudja eladni a szerintetek bepalizott embereknek a szolgáltatását. Ide azért írna, hogy hozzáértők fikázzák hónapok óta?!
Nekem semmi bajom nincs velük. Nektek van. Soha nem gondoltam, hogy azok a problémák ne léteznének. Asszem nem is írtam sehol, hogy nem igaz amit írtok. Én csak azt mondom, hogy nekem megfelel sok éve, sok weblappal, sok látogatóval. Lehet, hogy én akkor hülye vagyok, de azt nem tudtam, hogy itt nem az Interneteurópa a téma, hanem az Interneteurópa szidása. Mert jó véleményt ezek szerint tilos itt megfogalmazni.
Nem is teszem többet!
Csak úgy gondoltam lehet másnak is véleménye… hát nem!
Szevasztok
…
2008. 06. 05. 09:08 ·
Talán, azért gondolják felnőtt gondolkodó emberek, hogy az Interneteurópa irogat ide, mert egy mezei júzer nem venné magának a fáradtságot, hogy ilyen kitartóan védje a céget. Ráadásul dátumokból látható, hogy piszok gyorsan teszed ezt 🙂
Jótanács, ha tényleg jót akarsz a cégnek, akkor inkább hadj fel ezzel 3rd person marketinggel és hagyd süllyedni a topicot 🙂
RSS
2008. 06. 05. 14:37 ·
„Ráadásul dátumokból látható, hogy piszok gyorsan teszed”
Fel lehet iratkozni rss-értesítőre (ez egy afféle internetes varázslat, ami jelez, ha változás történt egy adott weboldalon), és ha az ember amúgy álló nap a gép előtt ül, akár pár percen belül is észreveheti az új hozzászólásokat, és „piszok gyorsan” reagálhat.
…
2008. 06. 05. 16:50 ·
A „piszok gyorsan” reagálásnak valszeg ez esetben nem a technikája az érdekes, hanem a miértje…
keserű hozzászólás…
2008. 06. 09. 11:15 ·
Olvasgattam a pro és kontra véleményeket…Én csak annyit tennék hozzá, hogy az én oldalam régebben valahogy működött, most már katasztrofális. Lehet hogy egy olyan oldal, ami Kő Pityúról szól, aki hátvakarást vállal és legfeljebb még megadja a telefonszámát… az működik. Sajnos az enyém nem, és nem is ismerem Kő Pityút!Én megértem, hogy egy technika elromolhat stb, és hát lehetnek emberi problémák is, de folyamatosan nem lehetne így, vagy nem kellene annyira hangoztatni azt a bizonyos „Világszínvonalat”.Most a postafiókom sem működik… szóval így nagyon nehéz vállalkozást vezetni!
3 hónapos tapasztalat
2008. 06. 10. 07:20 ·
Nekem három hónapja van náluk viszonteladói tárhelyem. Semmi gondom nem akadt velük, még az esti órákban küldött probléma-leveleimre is azonnal válaszolnak, gyorsan segítenek.Tamás
10 éves tapasztalat
2008. 06. 10. 09:58 ·
nekem 10 éve van náluk a domainem + tárhelyem, soha semmi gondom nem volt!
A LEGNAGYOBB GÁZ MOST VAN!
2008. 06. 10. 15:44 ·
Kedves Emberek!Ti nem láttok? KÉT NAPJA nem megy Interneteurope (állítólag winchestert cserélnek). Gratulálok. Tudjuk, hogy még mindig bérlik a szervereket mástól. Tudjuk, hogy az ingyenes szarok miatt most ismét feltörték a szerverük! Ne nézzenek már hülyének és légyszi ti sem!!! 10 éves tapasztalat??? Miről beszélsz??? Soha semmi gondod nem volt? Folyamatos leállások vannak, elbaszták a MySQL-t, ettől minden honlapot át kellett alakítani UTF-8-ra, persze erről kussolt mindenki. Nincs normális ügyfélszolgálat, nincs szakértelem. Nincs biztonsági mentés. Mikor odamentünk mindkét DNS címe ugyanaz volt, ettől fetrengtem a röhögéstől. Nekünk eddig csak gondjaink voltak velük. Kárt okoztak, nem keveset!!! Most pedig imádkozzunk, hogy legalább az adatbázisok meglegyenek. Ámen.
A 2 nap már 5
2008. 06. 13. 10:52 ·
A 2 nap már 5 lett. Minősíthetetlen. Aki tud meneküljön!!!
A 2 nap már 5
2008. 06. 14. 17:31 ·
Megerősítem. Egész nap hívogattam őket, „természetesen” senki sem veszi fel. Kritikán aluli.
re: A 2 nap már 5
2008. 06. 15. 04:11 ·
Hazugság.7 oldalam van ott, én semmit sem vettem észre.Kinek írtad, hogy meneküljön? Akinek nem megy az oldala, annak minek írod, akinek megy, miért meneküljön, aki meg nem ott van az honnan meneküljön?Fusson ki merre lát?
re: A 2 nap már 5
2008. 06. 15. 05:32 ·
már vagy 5 levelet küldtem nektek, ne csak itt fórumozzatok, válaszoljatok már légyszi, vagy telefont vegyétek fel!
re: A 2 nap már 5
2008. 06. 15. 06:11 ·
🙂 paranoia 🙂
Mindenhol ott vannak!!!
re: A LEGNAGYOBB GÁZ MOST VAN!
2008. 06. 15. 06:17 ·
Akinek van vele baja, az elintézi és megy tovább.Csak a konkurencia tud egyre őrültebb módon folyamatosan ide irogatni…Mert őt érdekli csak.Szánalmas, mitöbb beteges!
„Kedves Emberek! Ti nem láttok?”Akinek van baja (pl. áll a wincsesztere :-)) az lát. Akinek meg nem, mert pl. nem ott bérel, azt mit érdekli az egész?!
Ingyenes szarok miatt? Például?
szánalmas
2008. 06. 15. 06:43 ·
aki fikázik arra úgyis azt mondják hogy konkurencia, aki meg dícséri arra pedig azt, hogy maga a szolgáltató. szánalmas és röhejes ez a fórum.
re: szánalmas
2008. 06. 15. 07:27 ·
Igen.Szerintem eredményt kellene hirdetni, mondjuk Interneteurópa, jó: 20, nemjó: 60 és kiírni valahová jó nagy betűvel, aztán lezárni az egészet, mert mmár kár a bitért….
re: szánalmas
2008. 06. 15. 07:30 ·
Az előzőt már csak azért is írom, mert az enyém volt a legelső kérdés, de már azt is bánom, hogy eszembe jutott!
Szánalmas társaság
2008. 09. 25. 11:27 ·
Ha hamarabb olvastam volna ezeket a véleményeket, akkor megkiméltem volna magamat egy hét idegeskedéstől és két hét időfecsérlő levelezéstől, harcolástok a leendő szolgáltatómmal.
Váltani akartam a jelenlegi virtuális szerveres szolgáltatómtól egy sima hostingos előfizetés „csokorra”. Leginkább az ár miatt. Így bukkantam életem egyik nagy tévedésébe az Interneteurepe Bt-be. Fogtam volna gyanut már akkor, amikor láttam hogy egy Bt. Az. Pancser garázscég. Ahogy írtátok korábban kedves hangú, kézséges és hozzáértőnek tűnő lányok a telefon végén. Nekem eddig mindig gyorsan sikerült utolérnem őket…. ha telefonszexre kéne lehet hogy jó lenne, de nekem a kedves szexi búgóhangó ügyfélszolgálatnál fontosabb lett volna a pontos és szakszerű ügyfélkiszolgálás. Nem sikerült velük szerződni. Nem rajtam múlott 😉 Így hála Istennek maradok a jólbevált szolgáltatómnál és újra igaz, hogy ócsó húsnak híg a szervere ….
interneteurope
2008. 01. 09. 15:23 · Névtelen hozzászóló →
interneteurope.euEz sem olyan lassú…Tényleg róluk van tapasztalata, véleménye valakinek.