Webhosting, szerverhosting, domain regisztráció – Olvasói vélemények
A „Szerverdoktor (Zuriel)” című bejegyzést 2007. 11. 26. napján publikáltam, az azóta már bezárt webni.innen.hu oldalon. Ezt az írást és az innen hivatkozott régi tartalmakat a Webni! Archívum oldalán gyűjtöttem össze. Mivel az utolsó módosítás dátuma: 2007. 11. 26., ezért az itt olvasható információk már részben vagy teljes egészében elavultak lehetnek.
Archivált hozzászólások
Szerverdoktor.hu-val van valakinek tapasztalata?
2006. 06. 12. 07:13 ·
Sziasztok!
Van-e valakinek (pozitív/negatív) tapasztalata a szerverdoktor.hu virtuális szerver szolgáltatásával kapcsolatban, vagy úgy általában a szerverdokor és a zuriel viszonylatában?
zuriel.hu/szerverdoktor tapasztalatok
2006. 12. 06. 16:46 ·
Én egyszer virtuális szervert szerettem volna venni a zuriel/szerverdoktor -tól, de persze előtte kértem mindenfélét. Válaszidejük nem volt kiemelkedő, de a még éppen elfogadható kategóriába tartozott. Felraktak nekem egy tesztrendszert is minden probléma nélkül: minden szépnek és jónak tűnt, mígnem el nem küldték a szerződéstervezetet, amitől dobtam egy hátast. A lényege leegyszerűsítve az volt, hogy nekik kb. mindent szabad, de úgy felelősséget nem vállalnának nagyon semmiért sem, és az egész úgy általában slendrián, pongyola módon volt megfogalmazva. Úgyhogy úgy döntöttem, inkább egy amerikai cégre bízom oldalaimat… Persze lehet, azóta változtattak ezen az ominózus szerződésen, mert azért megírtam nekik az észrevéleimet. Nem tudom, hogy más hoszting cégek hogy állnak az ügyfélközpontú gondolkodásmóddal, de itt azért a szerződéssel kapcsolatban előbukott néhány hiányosság etekintetben.JJózsef
zuriel.hu/szerverdoktor tapasztalatok
2007. 01. 03. 09:39 ·
Kedves J Józses!Azért azt hozzáfűznénk, hogy Ön volt az egyetlen ügyféljelöltünk aki a szerződést ily módon/mértékben kifogásolta. A szerződést számos nagyvállalati és államigazgatási ügyfelünk írta már alá és használja szolgáltatásainkat. Zuriel Support
zuriel.hu/szerverdoktor tapasztalatok
2007. 01. 03. 10:14 ·
Kedves Zuriel Support!
Én igényes vagyok. Vettem rá a fáradtságot, és átolvastam a szerződést, és hát laikusként is sok furcsaságot felfedeztem, úgyhogy átnézettem egy jogásszal a szerződést, ő pedig megerősítette a véleményem a szöveg jogilag igénytelen, pontatlan megfogalmazásával kapcsolatban. Az, hogy a többiek aláírták ezt a szerződést, az szerintem az ő igénytelenségük tüköre. Köztudott, hogy pl. a magyar állam, mint megbízó, nem sáfárkodik jól az adófizetők pénzével, úgyhogy az Önök által leírtaknak számomra nem kifejezetten jó az akusztikája. Én mindig örülök, ha valaki jelzi, hogy hibát fedezett fel a szolgáltatásaimban, mert az „ügyfelek” visszajelzéseit értékesnek tartom, és igyekszem minél hamarabb kijavítani a problémákat. Soha nem mondtam még olyat, hogy na, azért azt elmondanám, hogy dehát többezer látogatónak jó volt így is…
Hangsúlyozom, hogy a szolgáltatásaik minőségét, ár/érték arányát (magyarországi viszonlatban) nem tartom rossznak, de a hozzáállást továbbra is furcsállom.
zuriel.hu/szerverdoktor tapasztalatok
2007. 01. 22. 13:00 ·
József,
leírnád a kifogásolandó részeket?
Üdv.,Nagy Zsolt
Re: zuriel.hu/szerverdoktor tapasztalatok
2007. 01. 23. 03:47 ·
A lényeg ennyi, amit már leírtam az elébb: „A lényege leegyszerűsítve az volt, hogy nekik kb. mindent szabad, de úgy felelősséget nem vállalnának nagyon semmiért sem, és az egész úgy általában slendrián, pongyola módon volt megfogalmazva.” A többit meg már sajnos kidobtam.
…
2006. 03. 08. 06:29 · Névtelen hozzászóló →
www.zuriel.hu
előny: jó hangzatos név, könnyen lehet tárgyalni a rendszergazdákkal
hátrány: k. drága