Webmarketing szakértő bemutatkozik

február 4, 2010

OldalGazda (azaz Jároli József) Magyarországon az elsők között kezdett el foglalkozni az online marketing egyik részterületével, a keresőoptimalizálással, így cége egyike azon rendkívül kevés magyarországi vállalkozásnak, akik kizárólag keresőmarketing szolgáltatásokkal foglalkoznak.

Altémák

Mi a szerepem a látogatottságnövelésben?

február 18, 2010 · Bár a külvilág a keresőmarketinggel foglalkozó szakembereket általában szimplán marketingesként könyveli el, azonban legtöbb munkám ennél jóval összetettebb. A weboldalak látogatottságának növelése során ugyanis gyakran webismereti kérdésekben segítem ügyfeleimet, hiszen míg a megrendelő nem ismeri a weblapkészítés tartalmi és funkcionális kérdéseit, addig a webfejlesztő általában csak keveset tud a keresők és a látogatók "működéséről".

Miért engem válasszon?

február 5, 2010 · OldalGazda az elmúlt néhány évben széleskörű tapasztalatokat szerzett bonyolult weboldalak és komplex webes jelenlétek kezelésében, optimalizálásában. Hasonlóan összetett keresőmarketing kampányokat menedzselt; mindezt a magyaron kívül még jó néhány idegen nyelven. A keresőmarketinggel töltött évek alatt olyan komplex látásmódra tett szert, mellyel csak kevesen rendelkeznek a magyar nyelvterületen.