Hirdetési lehetőségek a Google keresőben

január 24, 2011

Elméletben addig lehet fokozni weboldalunk keresőláthatóságát, amíg az összes számba vehető, tevékenységünkhöz így vagy úgy kapcsolódó találati ranglistán első helyezést nem érünk el. A gyakorlatban azonban erre senki sem tudná rászánni az ehhez szükséges erőforrásokat, ezért lehetőségeinkhez mérten kell kitalálni, hogy hol, hogyan jelenjünk meg a keresőben.

Altémák

Keresőmarketing stratégiák

január 25, 2011 · Összesen hányan nézik azokat a találati rangsorokat, ahol megjelenik oldalunk? Mekkora átkattintási arány következik az egyes találati listákban elfoglalt helyezéseinktől? Mivel e két tényező szorzata adja meg a keresők felől érkező látogatottságot, ezért a keresőmarketing stratégiák is e két érték befolyásolásán alapulnak.

Helyezésjavítás

szeptember 2, 2009 · Nem fizetett találattal akkor érhetünk el jó helyezést egy keresőkifejezésre, ha a Google úgy értékeli, hogy a keresett kulcsszóval kapcsolatban mások által is hasznosnak tartott információval szolgálunk. A fizetett keresőhirdetések esetén pedig az információ hasznosságán túl számít az is, hogy mekkora bevételt generál hirdetésünk a Google számára.

Kulcsszóbővítés

január 29, 2011 · Többféle kulcsszóra, több találati rangsorban megjelenni a fizetett Google hirdetések esetén újabb kulcsszavak hozzáadásával, míg a nem fizetett Google találatok esetén weboldalunk tartalmának bővítésével lehetséges.

Kulcsszavak típusai népszerűség szerint

január 31, 2011 · A Google keresőben használt keresőkifejezéseket népszerűségük szerint jól elkülöníthető csoportokba sorolhatjuk. E háromféle kifejezéscsoport megcélzása esetén pedig másképp érdemes élni a kulcsszóbővítés és a helyezésjavítás keresőmarketing technikáival.

Kulcsszavak típusai téma szerint

február 21, 2011 · Azokat a kulcsszavakat, vagyis találati rangsorokat, melyek segítségével oldalunkra találhatnak leendő ügyfeleink, témakör szerint is többféle csoportba sorolhatjuk. Saját témáinkon túl ugyanis a konkurens témák és a leendő ügyfeleinkre jellemző egyéb tipikus keresőkifejezések is számításba jöhetnek a potenciális ügyfelek elérésénél.