→AdWords működésének alapjai
október 16, 2011 · A Google AdWords egy olyan, a reklámokra történő kattintások mérése alapján számlázó hirdetési rendszer, mely a reklámbevételek maximalizálását és a felhasználók és a hirdetők minél jobb kiszolgálását több hasonló témájú hirdetés egyidejű megjelenítésével és rangsorolásával éri el, dinamikusan változó kattintási árak mellett.
→Keresőmarketinges és hirdetői megközelítés
október 12, 2011 · A Google AdWords keresőhirdetési rendszer segítségével hirdető ügyfelek számára gyakran az elsődleges probléma, hogy a hirdetésük megjelenik-e bizonyos kulcsszavakra, illetve egy adott összegű licit esetén miért nem jelenik meg jobb helyen. A keresőmarketinges megközelítés viszont a másik oldaláról nézi mindezt: mennyi pénzért hány, valóban érdeklődő látogatót tudtunk szerezni, függetlenül attól, hol is jelent meg a hirdetés.
→AdWords vagy SEO?
március 7, 2011 · A keresőmarketing iránt érdeklődő megrendelők számára gyakran az első eldöntendő kérdés, hogy fizetett Google AdWords hirdetésekkel vagy a keresőoptimalizálás (SEO) segítségével elérhető nem fizetett találatokkal, esetleg mindkét módon egyszerre jelenek meg a keresőkben. A válasz persze itt sem egyszerű, és csak több szempont együttes figyelembevételével adható meg.