A keresőmarketing az online marketing azon ága, mely a web leglátogatottabb oldalai, a keresőoldalak segítségével biztosítja a weboldalak látogatottságának növelését a keresők találati oldalain megjelenő fizetett hirdetések és/vagy nem fizetett találatok segítségével.
Altémák
→Keresőmarketing mint önálló "tudomány"
augusztus 21, 2010 · A keresőmarketing mint önálló marketing-ág létjogosultságát három tényező biztosítja: a webes keresők hallatlan népszerűsége, a keresők kitüntetett szerepe a webes navigációban, továbbá a keresők rendkívül összetett működése és komplexitása.
→Keresőmarketing mint megjelenés a keresőkben
augusztus 21, 2010 · A keresőmarketing kialakulását és fejlődését döntő mértékben az határozta meg, hogy a népszerű keresők üzemeltetői milyen megjelenési lehetőségeket nyújtanak a weboldalak tulajdonosainak. Mivel erre két fő lehetőség van, a fizetett és a nem fizetett megjelenés, ezért a keresőmarketing ennek mentén két jól elkülönülhető szakterületre válik szét: a keresőhirdetés-kampányok kezelésére és a keresőoptimalizálásra.