→Webes jelenlét elemei
december 17, 2013 · Az online marketingben a legkisebb értelmezhető egység az egyszerű webes jelenlét, ami áll egy webhelyből, és a rá mutató külső hivatkozások hálózatából, beleértve a linkek közvetlen környezetében megjelenő, oldalunkkal kapcsolatos információkat, azaz a hivatkozásablakot is. Összetettebb webes jelenlétek több teljes értékű saját weboldalt vagy akár további tartalommegosztó és közösségi oldalon felépített saját aloldalt is magukba […]
→Webes jelenlét fontossága
március 5, 2014 ·
→Webes jelenlét alapja
január 23, 2014 · Egy hatékony és időtálló webes jelenlét alapja a célközönségünk által értékesnek tartott tartalom, melyet a legnagyobb szabadsággal a saját weblapunkra tölthetünk fel; lehetőség szerint minél jobban kihasználva a különböző webes megjelenési lehetőségek adta lehetőségeket.
→Ingatlangazdálkodás és webgazdálkodás
január 5, 2014 · A domainnév és a hozzá kapcsolódó tárhely a telek. A weboldalunk a ház vagy az üzlethelység. A linkek az ingatlanunkhoz vezető utak. Ha a weboldalak fejlesztését és üzemeltetését az ingatlanokéhoz hasonlítjuk, sokkal tisztában láthatjuk, hogy minek van értelme és értéke a webfejlesztés során.
→Jelenlétoptimalizálás
február 14, 2014 · Leendő ügyfeleink valahol odakint vannak az interneten. Nincs más dolgunk, mint minél többet megtalálni a célközönségünk által használt csatornák közül, úgy, hogy lehetőleg minél precízebb és szűkebb célzás segítségével minél „vegytisztább” módon csak az irántunk érdeklődő látogatókból álljon az adott csatornák segítségével elért közönség.
→Látogatóforrások nézettség szerint
december 18, 2013 · Látogatókat méret szerint kétféle weboldalról szerezhetünk: vagy néhány (szinte) mindenki által használt oldal látogatói közül próbáljuk megtalálni a potenciális ügyfeleinket, vagy pedig sok, témáinkhoz hasonló területekkel foglalkozó, alacsonyabb látogatottságú weboldalon megjelenve próbálunk látogatókhoz jutni.