Webes jelenlét alapja

január 23, 2014

Egy hatékony és időtálló webes jelenlét alapja a célközönségünk által értékesnek tartott tartalom, melyet a legnagyobb szabadsággal a saját weblapunkra tölthetünk fel;  lehetőség szerint minél jobban kihasználva a különböző webes megjelenési lehetőségek adta lehetőségeket.

Értékes tartalom

Az emberek figyelmét végső soron csak az értékes tartalom képes felkelteni ill. tartósan fenntartani. Értékes tartalomnak számít az, amit az emberek értékesnek tartanak, és nem az, amit mi mindenképpen közölni szeretnénk a világgal. Ha ugyanis van mások számrára is értelmezhető tartalmunk, onnantól kezdve kezdhetjük el továbbgondolni, hogy hová is tegyük fel a tartalmainkat?

Saját weboldal

A saját domainnéven található webhely ideális esetben a lehető legnagyobb mértékben együttműködik a fontos megjelenéseket biztosító keresőoldalakkal, közösségi oldalakkal, tartalommegosztó oldalakkal. Mivel gyakorlatilag nem állít tartalmi és vizuális korlátokat az információk megjelenítésével kapcsolatban, ezért a tevékenységünkkel kapcsolatos tartalmak elsődleges forrása, továbbá az érdeklődő ügyfeleink látogatásainak végpontja.

Webismeret

Kisebb részben a tartalom létrehozásánál, a weboldal elkészítésénél pedig nagyobb mértékben szükség van annak ismeretére, hogy weboldalunk tartalmával milyen online csatornákon, milyen működési logika mentén lehetséges megjelenni annak érdekében, hogy a saját weboldalunkról származó értékes tartalom minél több ember számára, minél láthatóbbá váljék. A webismeret tehát ahhoz szükséges, hogy tudjuk, hogyan tegyük fel odalunkra a tartalmakat úgy, hogy ezzel minél hatékonyabban vonzzunk látogatókat az oldalunkra.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük