Új nevén Gyümölcstárhely, régi nevén Lanten – Felhasználói vélemények
A „Lanten” című bejegyzést 2007. 11. 26. napján publikáltam, az azóta már bezárt webni.innen.hu oldalon. Ezt az írást és az innen hivatkozott régi tartalmakat a Webni! Archívum oldalán gyűjtöttem össze. Mivel az utolsó módosítás dátuma: 2009. 04. 28., ezért az itt olvasható információk már részben vagy teljes egészében elavultak lehetnek.
Archivált hozzászólások
Ultrabay.hu
2006. 11. 15. 18:20 ·
Korrekt árak, korrekt szolgáltatások, teljeskörű admin felület, help. Csak ajánlani tudom. Épp a lantentől költözünk hozzájuk.
silihost.hu/lanten.hu
2006. 12. 05. 10:35 ·
néhány személyes tapasztalat:lanten.hu: szerintem jó ár/érték arány: nekem korrektnek tűnt az ügyfélszolgálatuk (személyes ügyfélszolg. a Móricz-on), viszont mintha alapból lassú lenne minden náluk (ismétlem, szubjektív tapasztalat).
lanten.hu,
2007. 01. 04. 18:06 ·
http://lanten.hu -> nagyon segítőkészek, és annak ellenére, hogy nem 24 órás az ügyfélszolgálat, minden levélre nagyon hamar reagálnak. Én már másfél éve vagyok náluk, és eddig nem volt gondom, boldog vagyok velük Csak ajánlani tudom mindenkinek.
pmpcomp helyett lanten
2007. 04. 21. 12:33 ·
…azt hiszem inkább a lantent próbálom ki, oda viszem kb 30 db weboldalam, ha nem kellek a pmpcompnak. Itt nem is olvastam túl rosszakat róla, valaki korábban írta, hogy 2 pc a szerver, de ez ma már nem igaz. Jó a weboldaluk is, részletes FAQ, nagyon olcsó csomagok, és olyan hosszú referencia, hogy le is fagy a firefox, mire betölti.
Lanten korlát
2007. 04. 21. 12:37 ·
Hehe, mégse a lanten lesz, ugyanis most olvastam a FAQban, hogy ha napi 1000 látogatónál többem van, akkor nem ők az ideális szolgáltatók számomra.
elavult
2007. 10. 24. 08:52 ·
A fenti szolgáltatólista kicsit idejétmúlt már, én úgy gondolom. 3 lapom van a lantennél. Ők a bemutatásban rendesen le lettek húzva. 3 éve náluk vagyok, soha nem volt gond. Illetve egyszer egy kimaradás az ő hibájukból, bocsánatkérésként 1 hónappal meghosszabbították ingyenesen a tárhelyet. 3 év alatt egy hiba, azt hiszem belefér. Emailben is gyorsan válaszolnak, de telefonon is mindig készségesek.
Hibás FAQ, hibátlan szolgáltatás
2007. 11. 27. 04:06 ·
Na jó, nem hibátlan, de szerintem igen jó, szinte bármit el lehet intézni ami nem kockáztatja a ‘szerverszomszédok’ biztonságát. (Safe mode off és fsockopen engedélyezés kérésem volt eddig)
Az FAQ amúgy biztosan hibás több ponton, mégpedig a saját kárukra.1. Simán kiszolgál napi párezer látogatót (akárcsak a többi olcsó-fizetős), ráadásul a mellette szereplő 50GB forgalom is azt bizonyítja, hogy ha nem videógalériának használod akkor képtelenség ezer látogatóval akár csak megközelíteni is.2. Jelenlegi kiírás szerint: * Alapbeállításként PHP 4.1.3 verzió fut, * az ügyfélszolgálaton kérhető PHP 5.1+ verzió. Ellenben a phpinfo() szerint 4.4.3 fut…
Hibátlan szolgáltatás törölve
2007. 11. 27. 06:29 ·
Mielőtt megírtam a postot azelőtt vagy 1 órával elkezdtem hívni az ügyfélszolgálatot (főleg hogy javítsák az FAQ-t), de azóta sem sikerült elérni őket. (3,5 óra ~ 20 hívás, ami mind az ügyfélszolgálat 8 órás munkaidejébe esett.)
törölve törölve
2007. 12. 10. 10:06 ·
Csak szeretném jelezni, hogy alighanem valami véletlen esemény következménye lehetett, hogy nem volt elérhetőek, talán egy félrerakott telefon. Még aznap délután levelet küldtem nekik, amire 2 órán belül személyesen reagált az üzletág vezetője. Azóta mind a saját mind az egyik ügyfelem számára kellett kérnem néhány módosítást és azt kell mondjam még mindig elégedett ügyfél vagyok. (Olyannyira, hogy a héten meg is lepem magam egy új csomaggal, amin a blogom működhet majd.)
+
2007. 12. 10. 10:12 ·
Én ma telefonon beszéltem velük, azonnal megcsinálták a beállítást, amit kértem. Ez a 4. domainem, ami náluk van, jó csapat!
…
2006. 03. 08. 06:29 · Névtelen hozzászóló →
lanten.hu
előny: nagy tárhely, sok e-mail cím
hátrány: fogalmuk sincs a jó ügyfélszolgálatról. 16.00 után nincsenek elérhető állapotban…, nehéz velük technikai dolgokat, szerverbeállításokat egyeztetni. 2db pc a szerver, amolyan BME-n végzettek szolgáltatnak vele. Kicsit rizikósnak érzem ezt a cuccot. Admin felület saját fejlesztés: ebben sem nagyon bízom. Tulajok frissen végzett kölykök, nincs fogalmuk az ügyfélszolgálatról, és a kockázatról, hogy ha bedöl, akkor sok múlik ezen.