Lanten

november 26, 2007

Új nevén Gyümölcstárhely, régi nevén Lanten – Felhasználói vélemények

http://gyumolcstarhely.hu

A „Lanten” című bejegyzést 2007. 11. 26. napján publikáltam, az azóta már bezárt webni.innen.hu oldalon. Ezt az írást és az innen hivatkozott régi tartalmakat a Webni! Archívum oldalán gyűjtöttem össze. Mivel az utolsó módosítás dátuma: 2009. 04. 28., ezért az itt olvasható információk már részben vagy teljes egészében elavultak lehetnek.

Archivált hozzászólások

2006. 03. 08. 06:29 · Névtelen hozzászóló →

lanten.hu

előny: nagy tárhely, sok e-mail cím

hátrány: fogalmuk sincs a jó ügyfélszolgálatról. 16.00 után nincsenek elérhető állapotban…, nehéz velük technikai dolgokat, szerverbeállításokat egyeztetni. 2db pc a szerver, amolyan BME-n végzettek szolgáltatnak vele. Kicsit rizikósnak érzem ezt a cuccot. Admin felület saját fejlesztés: ebben sem nagyon bízom. Tulajok frissen végzett kölykök, nincs fogalmuk az ügyfélszolgálatról, és a kockázatról, hogy ha bedöl, akkor sok múlik ezen.

Ultrabay.hu

2006. 11. 15. 18:20 · Névtelen hozzászóló →

Korrekt árak, korrekt szolgáltatások, teljeskörű admin felület, help. Csak ajánlani tudom. Épp a lantentől költözünk hozzájuk.

silihost.hu/lanten.hu

2006. 12. 05. 10:35 · Névtelen hozzászóló →

néhány személyes tapasztalat:lanten.hu: szerintem jó ár/érték arány: nekem korrektnek tűnt az ügyfélszolgálatuk (személyes ügyfélszolg. a Móricz-on), viszont mintha alapból lassú lenne minden náluk (ismétlem, szubjektív tapasztalat).

lanten.hu,

2007. 01. 04. 18:06 · Névtelen hozzászóló →

http://lanten.hu -> nagyon segítőkészek, és annak ellenére, hogy nem 24 órás az ügyfélszolgálat, minden levélre nagyon hamar reagálnak. Én már másfél éve vagyok náluk, és eddig nem volt gondom, boldog vagyok velük 🙂 Csak ajánlani tudom mindenkinek.

pmpcomp helyett lanten

2007. 04. 21. 12:33 · Névtelen hozzászóló →

…azt hiszem inkább a lantent próbálom ki, oda viszem kb 30 db weboldalam, ha nem kellek a pmpcompnak. Itt nem is olvastam túl rosszakat róla, valaki korábban írta, hogy 2 pc a szerver, de ez ma már nem igaz. Jó a weboldaluk is, részletes FAQ, nagyon olcsó csomagok, és olyan hosszú referencia, hogy le is fagy a firefox, mire betölti.

Lanten korlát

2007. 04. 21. 12:37 · Névtelen hozzászóló →

Hehe, mégse a lanten lesz, ugyanis most olvastam a FAQban, hogy ha napi 1000 látogatónál többem van, akkor nem ők az ideális szolgáltatók számomra. 🙂

elavult

2007. 10. 24. 08:52 · Névtelen hozzászóló →

A fenti szolgáltatólista kicsit idejétmúlt már, én úgy gondolom. 3 lapom van a lantennél. Ők a bemutatásban rendesen le lettek húzva. 3 éve náluk vagyok, soha nem volt gond. Illetve egyszer egy kimaradás az ő hibájukból, bocsánatkérésként 1 hónappal meghosszabbították ingyenesen a tárhelyet. 3 év alatt egy hiba, azt hiszem belefér. Emailben is gyorsan válaszolnak, de telefonon is mindig készségesek.

Hibás FAQ, hibátlan szolgáltatás

2007. 11. 27. 04:06 · Névtelen hozzászóló →

Na jó, nem hibátlan, de szerintem igen jó, szinte bármit el lehet intézni ami nem kockáztatja a ‘szerverszomszédok’ biztonságát. (Safe mode off és fsockopen engedélyezés kérésem volt eddig)

Az FAQ amúgy biztosan hibás több ponton, mégpedig a saját kárukra.1. Simán kiszolgál napi párezer látogatót (akárcsak a többi olcsó-fizetős), ráadásul a mellette szereplő 50GB forgalom is azt bizonyítja, hogy ha nem videógalériának használod akkor képtelenség ezer látogatóval akár csak megközelíteni is.2. Jelenlegi kiírás szerint: * Alapbeállításként PHP 4.1.3 verzió fut, * az ügyfélszolgálaton kérhető PHP 5.1+ verzió. Ellenben a phpinfo() szerint 4.4.3 fut…

Hibátlan szolgáltatás törölve

2007. 11. 27. 06:29 · Névtelen hozzászóló →

Mielőtt megírtam a postot azelőtt vagy 1 órával elkezdtem hívni az ügyfélszolgálatot (főleg hogy javítsák az FAQ-t), de azóta sem sikerült elérni őket. (3,5 óra ~ 20 hívás, ami mind az ügyfélszolgálat 8 órás munkaidejébe esett.)

törölve törölve

2007. 12. 10. 10:06 · Névtelen hozzászóló →

Csak szeretném jelezni, hogy alighanem valami véletlen esemény következménye lehetett, hogy nem volt elérhetőek, talán egy félrerakott telefon. Még aznap délután levelet küldtem nekik, amire 2 órán belül személyesen reagált az üzletág vezetője. Azóta mind a saját mind az egyik ügyfelem számára kellett kérnem néhány módosítást és azt kell mondjam még mindig elégedett ügyfél vagyok. (Olyannyira, hogy a héten meg is lepem magam egy új csomaggal, amin a blogom működhet majd.)

+

2007. 12. 10. 10:12 · Névtelen hozzászóló →

Én ma telefonon beszéltem velük, azonnal megcsinálták a beállítást, amit kértem. Ez a 4. domainem, ami náluk van, jó csapat!