Tárhely és domain szolgáltatások – Olvasói vélemények
A „Web-server.hu” című bejegyzést 2007. 11. 26. napján publikáltam, az azóta már bezárt webni.innen.hu oldalon. Ezt az írást és az innen hivatkozott régi tartalmakat a Webni! Archívum oldalán gyűjtöttem össze. Mivel az utolsó módosítás dátuma: 2013. 01. 19., ezért az itt olvasható információk már részben vagy teljes egészében elavultak lehetnek.
Archivált hozzászólások
12web
2007. 01. 28. 16:59 ·
JAVA servlet és PHP egyaránt van náluk. Elsősorban a JAVA miatt választottam őket, és nem bántam meg. Ügyfélszolgálat segítőkész és rugalmas, az árak elfogadhatóak. A web-servertől nyergeltem át hozzájuk, és a domain átkérést is problémamentesen megoldották: (Átkérték a domaint, levették a TTL-t, azután szóltak hogy töltsem fel a tárhelyem, azután átállították a domaint) így egy percig sem volt kimaradás. Több városban vannak szervereik, de külföldi áraik kicsit magasabbak mint a hazaiak, de ha JAVA viszonylatban nézem, akkor az sem problémás!)Kiss Viktor
csak egy gyors kérdés/kérés
2007. 02. 11. 15:07 ·
Tisztelt Kiss Viktor! Amennyiben ezt olvasod, szeretném a segítségedet kérni. Kérhetnék egy linket a weboldaladra? Én is Kiss Viktor vagyok, és az itteni komment miatt egy kellemetlen félreértésnek lettem az áldozata, és szeretném tisztázni magamat. Amennyiben ez eljut hozzád, kérlek dobj egy mailt nekem a viktrohun@yahoo.co.uk címre. Kösz előre is, Vik.
Üdv név(rokon)!
2007. 02. 23. 08:50 ·
Szóval linket nem adok, mert a domain nevek az ügyfeleim tulajdonai, én alválkozójuk vagyok. Elsősorban kormányzati hivatalok a megrendelők, ezért érthető hogy nem nagyon húznám ki magam alól a szőnyeget.Nem értem hogy miféle félreértés áldozata lehettél, hiszen még a web-serverről sem írtam semmi rosszat.Kicsit úgy tűnik számomra a kérésedből, mint ha a Web-server érdekeltséged lenne!
web-server Félreértés tisztázása
2007. 03. 01. 10:32 ·
Tisztelt Kis Viktor! Egri Zsolt vagyok, a Web-Server Kft PR managere. Szeretnék segítséget és magyarázatot adni az Ön kilétét megkérdőjelező Kis Viktorral kapcsolatban. A probléma eredetileg úgy merült fel, hogy mi, mint az ügyfél panaszra és cégünk jó hírnevére odafigyelő cég gyakran monitorozzuk a témába vágó fórumokat, blogokat keresve olyan bejegyzéseket, melyekben rólunk írnak. Ha jót írnak természetesen megköszönjük, ha pedig valamilyen félreértést gyanítunk, akkor megpróbálunk magyarázattal szolgálni. Amikor Ön beírt, hogy átnyergelt tőlünk, mivel Kiss Viktor ként írta alá a postot, és ugyanezen néven van egy remek ügyfelünk, akivel több éve nagyszerű kapcsolatot tartunk fenn, azonnal felmerült bennünk a kérdés, vajon ő írta-e ezt az üzenetet. Ezt követően felvettük vele a kapcsolatot, és átnéztük az ügyfél adatbázisunkat is. Ő az egyetlen Kiss Vikotr a Web-Server Kft nyilvántartása szerint, tehát kíváncsian várjuk, Ön kinek a nevében nyilatkozott fenntebb. Kérem, a továbbiak megtárgyalása érdekében vegye fel velem a kapcsolatot az ezsolt kukac web-server.hu email címen.
Elnézést
2007. 03. 02. 19:28 ·
Szeretnék elnézést kérni, ha előző írásomból úgy tűnt volna, hogy abból a célból figyeljük a rólunk írt bejegyzéseket, hogy aztán jól ‘rápirítsunk’ arra aki rosszat ír rólunk. Bírjuk a kritikát, és tudjuk, hogy nem vagyunk tökéletesek. E figyelé egyetlen célja, hogy tudjuk, min javítsunk, és igazából (első) Kiss Viktor sem írt semmi rosszat, csak, mint említettem az egyetlen ilyen nevű ügyfelünk igen közel áll hozzánk, és ez szemet szúrt nekünk. Egyszerűen csak tisztázni szeretném a helyzetet, de nem tudtunk más módon kapcsolatba lépni vele. Bocs az offtopicért.
Egri Zsolt, web-server.hu
web-server Félreértés tisztázása
2007. 04. 07. 10:15 ·
Jól mehet a webservernek, ha PR managernek arra van lehetősége hogy nap mint nap a fórumokat böngéssze. Ezek szerint minden rendben van a szolgáltatások körül, az ügyfelek elégedettek, nincs dolog ami lekötné a munkatársak erőforrásait, még egy olyan hatalmas nagyvállalt esetében sem mint a webserver. Gratulálok a cégnek, tudnak valamit!
Kiss Viktor
web-server Félreértés tisztázása
2007. 04. 07. 10:37 ·
És még annyit, hogy webfejlesztő vagyok, több ügyfelem is van akinek a weboldala valamikor még a webservernél volt. Balga nyomozó módjára, azt hitte hogy a faipari, és egyéb cégek maguktól mentek a webserverhez. Hát fel kell világosítani nem.Én akik fejlesztek neki, én viszem őket a szolgáltatókhoz, én rendelek meg nekik a nevükben, és én tartom a hátam akkor is amikor webszerver nem elérhető, nincs levelezés, nics semmi, és amikor senki sem elérhető! Nos valóban nem engem láthatott az adatbázisabn – ha van egyáltalan olyan -, hanem az ügyfeleim számlázási címeit.Csak elmondanék egy sztorit, az önök rendszergazdájuk egy alkalommal felhívott hogy ilyet még nem látott, és xyz oldal valamilyen oknál fogva egyszerre 10.000db MySQL kapcsolatot tart fent, és csináljak már valamit a kóddal, mert abban van a hiba. Kamaszos hangú, talán huszas éveit taposó, ámde fital kora ellenére meglehetősen szenvtelen, szakmailag hülyeségeket nyilatkozó rendszergazdájuk, 10-15 éves nagyvállalati rendszerekben szerzett informatikai tapaszatalataimat egyenesen sértő, kioktatú hangnemben megpróbálta elmagyarázni nekem hogy miként kell egy MySQL kapcsolatot lezárni PHP-ban. A gond csak volt, hogy a szerverelkonfigurálást nem az amúgy több mint 1 éve hibátlanul működő PHP kód okozta, hanem a dilettáns rendszergazda!A másik meglepő dolog az volt, amikor a T. rendszergazda MySQL 4 -ről MySQL -re váltott, és az adatbázis dump-ot úgy hajtotta végre hogy reggelre az összes ékezetes karakter láthatatlan szimbólummá alakult. Persze sem figyelmeztetés, sem szorry sem semmi, csak a szokásos háritás volt a válasz amikor telefonáltam. Hétfőn reggel az ügyfelem megköszönte az eddigi munkámat… Kedves Egri Zsolt PR manager Úr! Van még valami amire nem kapott választ? Mert ezen leveleimet anno Ön is megkapta a Webszerver „Ügfyélrendszeren” (fórumon) keresztül, de talán annak olvasására is több időt kéne fordítania!
web-server Félreértés tisztázása
2007. 04. 10. 15:37 ·
Kedves Viktor!
Igazán nem szerettem volna megkérdőjelezni hitelességét, mindössze egy másik, ugyanúgy Kis Viktor nevű ismerősünket szerettem volna tisztázni. Teljességgel érthető, hogy Ön csupán a cégek nevében járt el, és ezért nem szerepel az adatbázisunkban. Sajnálom, hogy nem adta meg elérhetőségét, hogy felvehessük Önnel a kapcsolatot utólagos kompenzáció végett.
Cégünk védelmében hadd mondjak pár szót; már több mint 1 éve nem volt nagyobb kiesésünk, amiről Ön beszélt hibák 2-2,5 éve valóban megvoltak, de mindig azon vagyunk, hogy fejlesszük a szolgáltatásainkat, és növeljük a szakmai színvonalat.
Jelenleg már nemcsak hogy munkanapokon reggel fél 9 től este hating vagyunk elérhetőek, hanem hétvégén is van ügyfélszolgálatunk déltől 18:00-ig. (annak idején mi is láttuk, mekkora problémát jelent, ha egy cég nem elérhető akár csak 1 órára is), és azon dolgozunk, hogy mieéőbb 24 órás ügyfélszolgálatot nyújthassunk.
Amire Ön utalt, a 10.000db mysql kapcsolat, valóban lehetséges, hogy szerverbeállítási hiba volt, de mivel szabad szoftverekkel dolgozunk nincs garancia felénk. Az pedig, hogy csak az Ön adatbázisábhoz volt mind a 10 000 kapcsolat, és hogy minden php programjában persistent connecteket nyitott megalapozta a gyanút, hogy az Ön programja okozza a hibát. (természetesen azóta már ilyen hiban nem fordulhat elő, az 5.0 ás mysql ben már adatbázisonként szabályozható a kapcsolódások maximális száma.)
Utolsó kérésére válaszolva; természetesen értesültünk minderről, és tisztában vagyunk ezekkel a korábban felmerült ‘gyermekbetegségeinkkel’.
Egri Zsolt
web-server Félreértés tisztázása
2007. 04. 10. 15:44 ·
Jól mehet a webservernek, ha PR managernek arra van lehetősége hogy nap mint nap a fórumokat böngéssze. >Ezek szerint minden rendben van a szolgáltatások körül, az ügyfelek elégedettek, nincs dolog ami lekötné a >munkatársak erőforrásait, még egy olyan hatalmas nagyvállalt esetében sem mint a webserver. Gratulálok a >cégnek, tudnak valamit!
Kiss Viktor
Igazából nem túl időigényes, tekintettel, hogy ez egy nagyszerű fórum rendszer és van lehetőség email értesítést kérni az új postokról, amit igénybe is vettem, másrészt pedig mi egyszerűen fontosnak tartjuk ezt a fajta kommunikációt is, ami szerintem talán nem baj..
Egri Zsoltweb-server.hu
A hazai szolgáltatók fekete lovai:
2007. 04. 07. 10:10 ·
A teljesség igénye nélkül magyarázat nélkül egyszerűen:
web-server.hu erősen feketelistás, gyengeminőségű szolgáltatás, megtévesztés, sok üzemszünet, bejelentés nélküli átkonfigolás, gyakori adatvesztés amit tagadnak.szerverdoktor.hu : lesz…ák az ügyfelet, pökhendiekensim.hu: flegmák, rejtett költségek mindenhol…dataglobe.hu: pökhendi, felfuvalkodott, flegma, nagyképű ügyfélszolgálat, agyon terhelt, lassú szerver ők is erősen feketelistásakmobicom.hu: ők is az a fajta cég, akik a „fizess és kuss” üzletpolitika hívői mint a webserver, ezenkívűl lassúak, 6 hónapos levelezgetés után sem állítanak semmit úgy be ahogy kérem.
Ezután: siteground.com a nyerő!
webtárhely
2007. 08. 03. 10:07 ·
Ki tudna ajánlani valami jó tárhely szolgáltatót ami hasonló mint a web-server? Át szeretnék menni a web-servertől, mert a web-serververnél rengeteg problémám volt… Milyen tapasztalatok vannak a www.tarhelykeszito.hu -val kapcsolatban? Érdemes lenne oda átmenni?
Halász Gábor
2007. 09. 14. 05:27 ·
Csatlakozom a web-serverrel elégedetlenek táborához.
ezen a héten harmadszor fordul elő levelezési probléma. Fél napos késésekkel vagy egyáltalán nem érkeznek meg mailek, a küldött levelek egy része szintén elvész. A mai napon már 2 órája elérhetetlen a levelező szolgáltatás (ráadásul éppen a délelőtti „csúcsidőben”), a webmail felületen is. A telefonos ÜSZ-on 1 órás javítást ígértek, természetesen se kép se hang… Többet vártam egy fizetős szolgáltatástól.
keco
2007. 09. 14. 06:09 ·
Sőt 2 héten belül egyszer biztos ,hogy nem elérhető a honlapom, írom nekik , hogy mi sz*rt csinálnak, válaszuk, az hogy minden rendben van. Küldöm nekik a sitereports-t és még akkor sem értik.5 meg 8 órás szüneteltetés…Persze magyarázza meg azoknak akik nálam hirdetnek és fizettek is érte!!!
Tóth Kornél
2007. 09. 14. 06:52 ·
Tapasztalat ugyanez volt. Levelek elvesztek, bunkó, félremagyarázó ügyfélszolgálat :(2 hete váltottunk mediacenterre, eddig ok a dolog.
webtárhely
2007. 09. 20. 19:28 ·
Gábor! Ajánlom figyelmedbe a tarhelykeszito.hu-t gyors ügyintézés és megbízható, és olcsó is. Nem rég mentem át oda nekem is problémáim voltak a web-serverrel. Volt olyan, hogy egész hétvégén nem volt elérhető oldalam, és emaillel mindig problémák voltak! Elegem lett és váltottam.
Az ügyfélszolgálat egész jó
2008. 01. 14. 07:09 ·
Sziasztok! Én egy másik (itt valaki által pökhendinek nevezett) cégtől jöttem át a web-serverre, ahhoz képest üdítő az ügyfélszolgálat gyors és udvarias ügyintézése. Az viszont igaz, hogy az én honlapom is elérhetetlen volt már egy-két alkalommal kb. fél napra.
A tárhelykészítő
2008. 01. 22. 18:11 ·
Ha továbbra is gondod van és váltani szeretnél gyere hozzánk. –>> www.tarhelykeszito.hu
vagy
2008. 01. 22. 18:35 ·
Vagy hozzánk is jöhetsz! Van sör meg hurka és jó levegő.
re: vagy
2008. 02. 07. 12:26 ·
Köszi, a hurkát nem szeretem, de a sör jöhet! Mindenesetre egyelőre maradok a Web-servernél, amíg nagyon sok gond nincs velük. Még annyi jutott eszembe róluk, hogy a MySQL viszonylag kis méretre van korlátozva bizonyos előfizetési kategóriákban, ezt érdemes megnézni rendelés előtt. (Pl. a közepes csomagjukban 3 GByte normál tárhely és 30 Mbyte MySQL van. Lassan túllépem ezt a méretet és ráfizetéssel rendelnem kell többlet MySQL tárhelyet, miközben a normál tárhely 3 GByte-jából jó, ha 3-4%-ot használok ki…
re: vagy
2008. 02. 07. 13:10 ·
mysql – magyar nyelve mit jelent, milyen tárhely?
re: vagy
2008. 02. 07. 16:26 ·
Vannak bizonyos honlapok, amelyek működéséhez háttér-adatbázis kell, pl. a fórumokon a hozzászólások tárolására, a tagok neveinek, jelszavainak rögzítésére. Sok CMS esetében van ilyen. De ha nem hallottál még erről, valószínűleg nincs is rá szükséged…
Ez jobb lenne neked
2008. 02. 07. 18:53 ·
A mediacenternél 100 mb MySql és 1000 MB tárhely, és még olcsóbb is lenne.
Kipróbálási lehetőség
2008. 02. 11. 09:53 ·
Az pl. a WEB-SERVER mellett szól, hogy van egy 15 napos ingyen kipróbálási lehetőség, adnak ideiglenes domaint is. Ezen kívül havi előfizetés is lehetséges, tehát ha később mégis átmész valahova, nem bukod el a teljes évi díjat. (Nem mondom, hogy a Mediacenter nem jobb, nekik is vannak nagyon kedvező szolgáltatásaik, pl. egy éves pénzvisszafizetési garancia.)
De elbukod
2008. 02. 12. 14:51 ·
Az éves díjat mindenképpen elbukod, ha ingyenes domaint regisztrálsz. Benne van a szabályzaban.
adásszünet
2008. 02. 19. 02:40 ·
Puff, megint volt egy 12 órás üzemszünet a web-serveres honlapomon. Szerencsére éjszaka, de ezzel is buktam néhány száz látogatást. Úgy látom, legtöbbször munkaidőn kívül jönnek a gondok (este, vagy vasárnap), aztán kijavítják egy fél nap múlva, amikor bejön az ügyfélszolgálatos.Kezdem megunni.
Web Server
2008. 02. 29. 17:23 ·
Nekem folyamatos problémáim vannak a web-serverrel. Amikor elmondom nekik akkor azt mondják, hogy senki másnak nincs ilyen problémája csak nekem. Folyamatosan leáll a szerver és elérhetetlenné válik az oldal. Elég nagy kiesést okozva. Persze szerintük nem így van és én vagyok az egyetlen aki ilyet tapasztal. Sajnos én is több céget vittem már hozzájuk aztán meg én magyarázkodhatok, hogy mért nem érhető el az oldal. Egy ingyenes szolgáltató sokkal többet ad és megbízhatóbb mint a web-server. Sajnos még nem vettem rá magam egy költöztetésre mert elég nagy macera lenne de közel járnak hozzá. Véleményem szerint ez nem szolgáltatás amit csinálnak és még le is tagadják a hibáikat.
Web Server
2008. 03. 29. 07:27 ·
Hihetetlen a szolgáltató! Most is áll a szerver. A héten már sokadszor. Ha jót akarsz magadnak kerüld el a Web-Servert! Nevetséges amit nyújtanak és még fizetni is kell érte. Felrobbanok olyan ideges vagyok.
Web Server
2008. 03. 29. 08:44 ·
Hihetetlen a szolgáltató! Én is web-server tárhelyet használok, de még soha nem volt gond velük!Nem volt leállás, egyszer sem.
úgyká
2008. 03. 29. 12:51 ·
Úgy kábé 10 éve mikor tanulgattam ezt-azt az Internettel kapcsolatban, próbáltam html fájlt futtatni FTP szerverről. Nem ment! Azóta tudom, hogy ehhez web szerver kell! Azóta csak azt használok! 🙂
mikulás
2008. 03. 31. 15:16 ·
Nekem az nem tetszik, hogy kecsegtető áron egész jó tárhelyhez lehet jutni. Na nem ez nem tetszik, hanem, hogy a tárhelyhez vicc mysql méret jár. Szóval „kedvezzünk a wareznek, szivassuk a szöveges tartalmat produkáló oldalakat” politika. Majd ha növelni akarod, kifizetsz annyit csak a plusz méretért, mint máshol a korlátlan méretű mysql-es tárhelyért. Na, meg néha leáll, meg néha 3-4-5 mp kell, hogy (talán a dns, vagy valami) válaszoljon egy-egy kérésre. De amúgy szép az új honlapjuk.
mikulás
2008. 03. 31. 21:01 ·
Hát nem tudom, te hogy vagy vele, de nekem bőven elég a 30 MB mysql tárterület. Szerintem ha jól meg van írva egy progi, legyen az akár fórum, webshop, akármi más akkor jóideig elég 30 MB. Persze ha valaki adatbázisba akarja tárolni a videóit, annak semmi sem elég, dehát könyörgöm…ki az a bal*asz 🙂 Nekem több webshop is van webserveréknél, és maximálisan elégedett vagyok. Sőt mostanában amit küldök faxon megrendelőlap meg ilyesmik, felteszik az ügyfélkapuba, így mindig tudom, mi az amit már feldolgoztak, meg milyen iratok vannak náluk. maximálisan lenyűgöz 😉
…
2008. 04. 17. 16:10 ·
Megint áll a szerver! A héten már negyedszer. Gratulálok Web-Server!!!
…
2008. 04. 17. 16:14 ·
web-server-nél vagyok, a héten egyszer sem volt leállás!
re …
2008. 04. 17. 16:40 ·
Talán feloldható ez azzal, hogy sokszor előfordul nem egy szolgáltatónál, hogy nem műxik valami valahol.Példával illusztrálva, a egy város Internet szolgáltatójának szerverei valamiért kizárják pl. a web-server valamelyik vagy teljes IP tartományát. Itt egyiket sem tüntetném fel hibásnak ők tudják miért van…Tehát lehet, hogy Debrecenben működik az oldalad, Budapesten nem. Pl. olyanokat tudok elképzelni, hogy valahol „melletted” igen nagy forgalmat generáló SPAM-elés folyik és már kapcsolja is le az Internet szolgáltató, mert veszélyezteti a szolgáltatását.
kalap k..i
2008. 04. 18. 04:59 ·
De pedig állt többször is a héten, és ebben a pillanatban is áll. Jó nagy kalap kaki ez az igazság, már jóideje fontolgatom, hogy beperelem őket, mert már kimutatható anyagi veszteségem van abból, hogy a webáruházaim folyamatosan halottak. Zsák pénzt kifizettettek velem, ügyfélszolgálat meg persze ilyenkor folyamatosan elérhetetlen…
kalap k..i
2008. 04. 18. 05:03 ·
hát nem tudom nekem jelnleg is működnek az oldalak.
Véleményem szerint a szolgáltatásuk pocsék
2008. 06. 05. 14:37 ·
Több mint egy éve veszem igénybe a „szolgáltatásuk”, de már más szolgálatót nézek!
Csak az vigye oda a honlapját, aki keresi magának a bajt!
Oka:1. iszonyatosan lassú a honlapok elérése – sokszor lassabb, mint egy 33k telefon modem2. eddig hetente min. egyszre nem elérhető a honlapunk3. mostanában naponta már 10-20x nem lehet elérni és ha be is jön akkor is tetű lassú4. ügyéntésés nincs a lányok ugyan udvarisak, de a háttérben „le…” az ügyfelet5. soha lehet szakember elrni, mindig „éppen” nincs bent6. ha mégis elérünk valakit, akkor folyamatosan azt akarják bebizonyítani, mi vagyunk a hülyék7. állandóan variálnak a rendszeren, ami persze azt jelenti, hogy amit egyszer beáéllítottunk, az már nem megy8. hiába reklamálunk (több tucatszor) még nem fordult elő, hogy bármiért is elvállalták volna a felelőséget, vagy akár elnézést kértek volna a kellemetlenséért9. Amit megigérnek azt sem tartják be (pld.: hónapok óta hírdetik, hogy felrakank oktató anyagokat az ügyfeleiknek, és még arra sem veszik a fáradságot, hogy ezt a reklámjukat levegyék…..
Re: Véleményem szerint a szolgáltatásuk pocsék
2008. 06. 05. 16:51 ·
Jópár szolgáltatót kipróbáltam már, és sajnos az előző hozzászólásban felsorolt 9 pontból 6-7 bármelyikükre igaz volt. Gyalázat a magyar webhosting-piac úgy, ahogy van.
re: www.web-server.hu pocsék szolgáltatása
2008. 06. 06. 06:13 ·
Van egy webes haverom, akinek az ügyfele szintén a web-server.hu webhost-ját használja. Ő szerinte is katasztófa a cég. Ő szerinte is van velük, gond. És náluk is sokszor elérhetetlenek a honlapjuk. Ő is állandóüan reklamál.
Apropó, van-e valakinek ötlete, hogy mit lehet tenni egy ilyen web-server.hu tipusú céggel.Hogy lehet kipréselni belőlük egy legalább átlagos szinvonalat?
Ettől is óvakodjatok: interneteuropa.hu
2008. 06. 09. 19:36 ·
Sziasztok! Ha már a felsorolásnál tartunk: Az Interneteuropa.hu-tól is óvjon az ég mindenkit! A kecsegtető árak és a magas rendelkezésre állás ellenére minden rossz igaz rájuk is, amit a web-server.hu-ra lehet mondani. Lassú, akadozik, ügyfélszolgálat NINCS. Már kb. két éve vagyok náluk, de minden negyedévben sikerül felb*szniuk az agyam. Itt a leállások legalább egy napig tartanak.Néhány domain-t az integrity.hu-nál tartok fenn. Korrekt gyors cég, leállások nélkül. Csak drága.
béna vagy
2008. 06. 10. 02:07 ·
Most már kezdem én is azt hinni, hogy ugyanazok az emberek szidják folytonosan a fenti két céget. Én szerencsére elégedett ügyfél vagyok egy másik hosting cégnél, úgyhogy különösebben nem érdekel. Viszont fentebb is említette valaki, hogy szívesebben olvas a seo-ról, mint az interneteurope&webserver ócsárolást. Csatlakozom én is.
„Már kb. két éve vagyok náluk, de minden negyedévben sikerül felb*szniuk az agyam.” – Mond csak, mazohista vagy? Két éven keresztül hagyod magad szívatni? Akkor úgy kell neked! Javaslom, hogy regisztráld még magad a jambára és az expangóra is.
béna vagy
2008. 06. 10. 04:39 ·
inkább ugyanazok az emberek védik meg… ;)ez a fórum egyébként pont ezért fos, anonim bárki bármit megtehet, teljesen hiteltelen.
lehet
2008. 06. 10. 05:07 ·
Lehet, hogy a védők is ugyanazok, nem tudom. Viszont gondolom, hogy mindegyik szolgáltató olvassa ezeket a bejegyzéseket. De engem nem zavar úgy általában. Az anonimitás szerintem jó. Semeddig sem tart új neveket regelni, azzal nem lehet visszatartani sem a kritizálókat, sem a puncsolókat.
lehet
2008. 06. 10. 07:08 ·
forum.hwsw.hu ugyanúgy van webhosting fórum és kiválóan működik. ha van reg, akkor már játszik a lustaság faktor is.Ez a fórum csak flamelni jó, komoly beszélgetésre tökéletesen alkalmatlan. Aki komolyan akar beszélgetni jöjjön át a hwsw-re, nagyságrendekkel hitelesebb. 90-es évek színvonala, hogy még nicket, email címet sem követel meg…
annyira azért nem
2008. 06. 10. 07:24 ·
Annyira azért nem értek veled egyet. Minden olyan fórumon, ahol nick-ekkel megy a beszélgetés, előbb-utóbb kialakul egy kör, ők a kiskirályok. Ha valaki olyat mond, ami nekik nem tetszik, akkor azt elküldik a búsba. Nézd végig ezt a fórumot. 1-2 kivételtől eltekintve itt évek óta!!! normális a hangnem. Tök mindegy, hogy anonymusnak válaszolok, vagy warrior1382-nek.Igenis lehet itt komolyan beszélgetni, meg lehet a hwsw-t is magasztalni. Attól még nem jövök át.
Web-server tapasztalat
2008. 06. 11. 16:23 ·
Hogy ne ugyanazok beszéljenek:Én 2 éve vittem át mindent a web-serverhez. Az elején nagyon jó volt minden: mindent állítgathatsz (mail, aldomain, stb…) és jó az ár. Aztán beindítottam a site monitorozást (csak ingyenes, fél óránkénti ellenőrzést) és rendszeres a riasztás. Persze jellemzően 1-2 óra alatt van a leállás, de ezt kipótolja a valóban nagyon lassú oldalletöltés.
Eset 1:Egy sitemap generátort engedtem az oldalamra, ami kb. a 20 000.-ik urlt kérte le (human emulation, stb…), és egyszer csak nem elérhető a Galéria (Gallery2). Telefon másnap reggel: Sajnos még nem érkezett meg a rendszergazda kolléga. Kb 10 körül és visszahívnak. Délben újra próbáltam… stb… végül a 4. hívásra sikerült beszélni vele és azt mondta, hogy majdnem leállt a szerver és kilőtte a gellery-t. Visszakapcsolja, de csináljam meg benne a karbantartást.Az összes eddigi tárhelyen – amit cégesen vagy az újabb oldalakra használok – semmi gondot nem okozott a sitemapes progi.
Eset 2 (kb 1 hete):Értesítés mailben: áthelyezzük a tárhelyét, lehet, hogy xx nap hajnal 2 és 3 között kimaradás lesz. Ok, nem gond, volt már egyszer ilyen.Másnap délután telefonál az asszony: nem érhető el az oldal! Megnézem: a főkönyvtár látható. FTP: az oldal főkönyvtárak létrehozva, de semmi más adat, file nincs fent. SQL nem lehet bejelentkezni! Ügyfélszolgálat, ellenőrzi: valóban nem, szól a szakambernek és visszahívnak. fél óra múlva – amikor telefonáltam – már nem volt bent a rendszergazda. De holnap ezzel kezdjük! Ok, mit csinálhatok… belenyugszom 🙁
Nem untatlak Titeket. Másnap további telefonok hatására másnap a 2 nappal azelőtti oldalt visszatöltötte, de további 20 órán át az FTP-n semmit sem tudtam elérni, aztán megjelent egy 9Gigás backup file, amit már majdnem le tudtam tölteni – szolgáltatóváltási célból, de egyszer csak törölték.
Az oldalt vasárnap óta mentem (kb 10Giga, de sok kis file-al), de az FTP megszakad 5-15 percenként.
Ha valaki perelni akarna, nagyon figyeljen arra, hogy a telefon beszélgetéseket felveszik, és tutti, hogy mindent megtesznek, hogy használják – persze úgy, ahogy az nekik jó!
Weboldalt nem írok, de jöhet a bocsánatkérés Tavaszi László jeligére! Hatása már úgysem lesz!
Web-Server heti tapasztalat
2008. 06. 11. 17:48 ·
A Googleban találtam ezt a fórumot, és nagyon jó!
Mi is web-server-t használjuk, több mint egy éve, és határozottan állítom, hogy iszonyatosan visszaesett vettek a minőségből.
Szerintem aki, még web-serveres írja le a „heti tapasztalatát”, én most ezt tesz, már csak azért is, mert előbb valaki azt írt, hogy ugyan azok szidják ezt a szolgáltatót, talán én is növelem a hozzászolók számát.
Heti tapasztalat:1. A mail serverük igen lassú, a levelezőm sokszor nem tudja „kivárni” és megszakad. Így egy-egy levél letöltése napközben több mint 5-10 percet és 4-5 neki futást igényel. Ez nóóórmááális…? (Laár után szabadon)2. Persze én is tapasztalom, hogy nincs sávszélességük, a honlap elérés igen csak lassú.
Egy kedves elnézéskérő levél
2008. 06. 16. 03:49 ·
Álljon itt a kedves visszajelzés, melyet azért kaptam, mert a 2 hete áthelyezett tárhelyemhez tartozó adatbázisokat nem tudtam az ügyfélkapun keresztül elérnem. Megjegyeztem, hogy ahol tudom, ott reklámozom majd a szolgáltatásuk minőségét…
„Az adatbázisát átmásoltam tárhelyére egy database nevű könyvtárba. Nagyon sajnálom hogy csalódnia kellett cégünk szolgáltatásaiban. Valószínüleg ha megfelelő módon optimalizálva lett volna az adatbázislekérdezés amelyet Ön mint „szakember” vagy esetleg Önnek a „szakembere” írt meg, akkor nem kényszerültünk volna arra a megoldásra, hogy tárhelyét átköltöztessük egy olyan serverre ahol nincs annyi ügyfél, ám a server kapacitása is alacsonyabb. Sajnos nekünk nem érte meg hogy a server terheltsége felszökött az Ön adatbázis query -jei miatt, igy más olyan Ügyfeleink „bűnhődtek” akik ezt nem érdemelték meg. Mégegyszer nagyon sajnálom hogy a cégünk nem nyújtotta Önnek azokat az elvárásokat melyeket Őn szeretett volna.”
És az én megjegyzésem:Úgy gondolom, hogy ha egy egyszerű home-szerveren nem okozott problémát az SQL query-k kiszolgálása, egy „nagy szolgáltatónál” sem kéne, hogy gond legyen. Természetesen az új szolgáltatónál az oldal nem okoz problémát… És az új szolgáltatónak a web-serverre csak ennyi volt a megjegyzése: Jah, web-server? Csoda, hogy ennyire megy az oldal, teljesen a határon futtatják a szervereket!
Igen, én nem vagyok szakember, hanem egy h…e f..z, és lehúzhatom magam a wc-n, mert a nagy WEB-SERVER szakember, aki szinte soha sincs bent, és elérhetetlen magasságokban végzi munkáját lefikáz a levelében!
Csak egy apróság még: a Kedves WEB-SERVER SZAKEMBER nagyon kedvesen lementette nekem az adatbázisokat, de az ügyfélkapun keresztül még mindig nem tudok SQL mentést csinálni, és az oldal költöztetés még 1 hétig biztosan eltart. Így mit tehetek: egy hét múlva a végső adatbázis mentéskor, átvitelkor megint könyöröghetek és kaphatom a kedves szavakat.
Menj Web-Serverhez, ha ez hiányzik neked!
Egy kedves elnézéskérő levél
2008. 06. 16. 03:56 ·
ügyesen kimért konkurencia fika!!
Web Server
2008. 06. 21. 06:58 ·
Csatlakozom azon hozzászólásokhoz, hogy aki nem akar bajt magának az ne menjen a WEB SERVER-hez. Még egy ilyen szánalmas céget nem láttam. Most is áll a szerver. Természetesen nem lehet őket elérni. Minek is van telefonjuk? Végül is ha már fizetett a kedves ügyfél akkor hagyja békén őket a kis hülyeségeivel, hogy nem tudja használni a szolgáltatást. Reggel óta várom, hogy tudjak dolgozni az oldalaimon. Ma van annyi időm, hogy megcsináljam amit kell. Most miattuk lesz kiesésem. Mindjárt felrobbanok annyira felhúztak. Szoval a lényeg továbbra is az, hogy aki teheti KERÜLJE EL A WEB SERVERT!!!!! Amit csinálnak az nem szolgáltatás.
áááááááááá Web Server
2008. 06. 21. 08:02 ·
Na most sikerült elindítaniuk a szervert. Éppen feltöltés közben megint történt valami náluk (mért is csodálkozom ezen?) és megint nem lehet elérni. Ez most csak azért jó mert mivel feltöltés közben történt ezért most nem jelenik meg az oldalam már egy pár órája. Ez azért nagyon gáz szerintem. Ez mi ha nem kiesés az ügyfélnek? Ja, és ez megy egész nap.
áááááááááá Web Server
2008. 06. 21. 11:00 ·
Nem értelek titeket. Nekem ha többször előfordultak problémák nem haboztam, hanem léptem, de gyorsan. Én 6 év alatt össz. 3 helyen béreltem tárhelyet, de időt csak kettőnél töltöttem, mert az egyik itt is fikázott helyről 1 hónap alatt leléptem. Tessék szétnézni, választani, utána érdeklődni és dönteni: http://hunvista.net/linktar/w-bet%C5%B1/webt%C3%A1rhely/
Tényleg fogok írni az elhanyagolt blogomba egy postot hogyan válasszunk tárhelyet 🙂
…
2008. 06. 24. 13:25 ·
Teljesen igazad van. Én vagyok a hülye, hogy még mindig nem váltottam. Az az igazság, hogy nehezen veszem rá magam egy költözésre. Nem oly egyszerű az én portálom esetében. Ezért van az, hogy bizakodom de most már betelt a pohár és ha törik, ha szakad ott hagyom őket mert szolgáltatni azt nem tudnak. Ilyen lúzer céget még nem láttam. Tudsz ajánlani olyat ami megbízható?
Egy kedves elnézéskérő levél
2008. 06. 25. 07:25 ·
Tisztelt Uram!
Velem váltotta azt a bizonyos levelet amelyet a fentiekben bemásolt. Nem kívánom az itt felsorolt problémákat megmagyarázni, cégünk teljes mértékben azon van hogy kiszolgálja Ügyfelei igényeit, ám természetesen ha mondjuk 10 Ügyfélből egy elégedetlen az az egy meg foglya találni a módját hogy panaszának hangot adjon. Természetesen mindenhol vannak hibák hisz minden rendszert emberek üzemeltetnek, az is hiba volt hogy az Ön leveléből idéztem a „szakember” kifejezést, így utólag úgy érzem megsérthettem. Elnézését kérem! Amennyiben valaki nem egy másik webtárhely és hosting céget kíván reklámozni ezen a fórumon, és úgy gondolja kritikájával építeni is szeretne nem csak rombolni, kérem használja az alábbi fórumot eme célból: http://forum.web-server.hu
Köszönettel Nagy Zsolt Dávid WEB-SERVER munkatárs
…
2008. 07. 03. 03:05 ·
Kedves Nagy Zsolt Dávid!
Én nem hiszem, hogy azok akik itt panaszkodnak azok egy másik tárhelyszolgáltatót akarnának reklámozni. Ezt csak abból gondolom, hogy én egy „sima ügyfél” vagyok nálatok és folyamatos problémáim vannak. Például most sem lehet használni az ftp-t. Ezen már nem is idegesítem magam mert már megszoktam, hogy nagy szerencse kell ahhoz, hogy éppen működjön és használni lehessen. Több weboldalt üzemeltetek nálatok amiken folyamatosan dolgozok (illetve csak szeretnék). Mindegyikkel probléma van. Sok a leállás. Ha 10 ügyfélből 9 csak feltesz egy weboldalt és nem foglalkozik vele akkor azok azt fogják hinni, hogy minden rendben van. Erről az oldalról igaz amit írsz. Az én ügyfeleim sem veszik észre, hogy baj van. Ha egy hobby oldalt akarok akkor jó a Web Server. Céges oldalnak csak káros! Sajnos sok domain nevem és weboldalam van nálatok ezért nem egyszerű a váltás de amint lesz annyi időm, hogy áttegyem egy normális tárhelyre, megteszem, mert katasztrofális nálatok a helyzet.
(ui.: a fogja szót nem ly-al kell írni kivéve, ha a fogoly szóból szeretné ragozni)
Web Servert kerüljétek el!
2008. 08. 01. 02:48 ·
Kerüljétek el a web servert!!! Minden nap van olyan időszak amikor kisebb nagyobb időre elérhetetlenné válik az oldal! Azért fizetek, hogy kárt okozzanak nekem. Mert ugye ha nem elérhető az oldalam az az elérhetőségem kiesését jelenti! Tehát KERÜLJÉTEK EL A WEB SERVERT!!!!
Web Servert kerüljétek el!
2008. 09. 08. 16:12 ·
Három hete feltettem a HunVista által ajánlott uptime counter-t egy Web-Serveren futó kisebb honlapom aljára ( http://knol.webdiak.hu/ ) azóta nem volt egyetlen leállás sem – remélem ez így is marad és a következő hetekben is 100%-on marad a kijelző 🙂 Ez persze nem jelenti azt, hogy maradéktalanul meg lennék elégedve a Web-Serverrel, mindig vannak kisebb-nagyobb hibák… Az a baj, hogy a többi szolgáltató sem makulátlan.
Megbízható szolgáltatás
2009. 01. 12. 05:02 ·
A honlapjukon hivatkozott 99%-os rendelkezlére állás egy igen szép, ám teljesen haszontalan szám. Nem jelzi sem azt, hogy hányszor érkezik meg fél-egyórás késéssel egy email, mert pl. sorbanállnak a mailek a web-servernél, és hogy az az évi 3,6 nap milyen eloszlásban jelentkezik. Ugyanis ha egy szolgáltatás mondjuk heti rendszerességgel áll másfél órát, az megbízhatatlan. Pillanatnyilag szervercserére hivatkozik az ügyfélszolgálat. Tegnap este óta nem jönnak meg a leveleim. Ez nem egy afrikai falu, ahol a kongást előbb elkergetik, aztán választanak másikat, és míg az beül a dob mögé nem megy a kongahíradó. Létezik redundáns, többszörösen redundáns felépítés, tükrözés, vagy ahogy tetszik. Pillanatnyilag Angliában kell telefonon elérnem az egyik ügyfelemet, és elnézést kérnem, hogy a levelét feleslegesen küldte el nekem a web-serverre, küldje inkább a korábbi magáncímemre. Ég a pofám…. Ma adnám át egy másik cégnek a web-serveren a honlapját és a mailcímeit de nem tehetem, hisz fogalmam sincs, mi fog működni.Másik céggel is együttműködünk, régebben, mint a web-serverrel, de valahogy ott ilyen csak akkor történik, mikor a metróépítők elvágják a kábelezést. És a hiba órák alatt akkor is ki van javítva.
Több cégnek ajánlottuk a web-servert, és megbízással regisztráltuk is őket a web-serveren.Dőreség volt, felesleges bizalom.A tanulságokat mindenesetre úgy a magunk, mint megbízóink részéről levontuk. A hűségnyilatkozatot már most kérem a feledés homályába továbbítani….
Mielőtt sértődés lenne, hogy miért itt kommunikálok: a web-server honlap alig muzsikál, a mailfiókom meg sehogy, a web-server ügyfélszolgálat helyén blank screen jön be…
Ez nem szolgáltató
2009. 01. 25. 09:00 ·
Már megint nem lehet dolgozni a Web-Server-es tárhelyen. Tegnap még csak az ftp és az adatbázis nem volt elérhető ma pedig az egyész szerver leállt így még a honlapok sem elérhetőek. Persze az ügyfélszolgálaton a kedves hölgy csak annyit tud mondani, hogy dolgoznak a hiba kijavításán. Hétvégén álltalában ez a helyzet. Engem ez csak azért érint mert a honlapjaimat ilyenkor van idő frissíteni. No de a Tisztelt WEB SERVER miatt ez LEHETETLEN!!!!
A másik oldalról persze, ha a számla befizetésével késel egy napot akkor azonnal jön a levél, hogy korlátoznak meg irgum burgum. Behajtani meg ígérgetni tudnak de szolgáltatni nem. Pont olyan mint a politika.
megérdemelted
2009. 01. 27. 07:57 ·
Nem értem, miért nem viszitek akkor máshová. Egyik ügyfelemnek ott voltak oldalai, azonnal áttettem őket máshová. Ha valami sz.r, hát sz.r, nem tudsz vele mit csinálni, ha ezerszer is írsz az ügyfélszolgálatnak, úgyse lesz jobb. Csak rá lehet szánni egy normális weboldalra évi 10-15e ft-ot, hogy normális tárhelyen legyen. Ha profittermelő oldalról van szó, akkor pláne, ha meg hobbioldal, akkor is, mert nézd csak meg, mennyit sörözöl el egy évben 🙂
Megint megszívtam…
2009. 02. 07. 09:18 ·
Nem tudom elhinni, hogy nincs ebben az országban egy megbízható szolgáltató. A mai napon is órákra leállt a szerver, a honlapjaimnak lőttek. Aki így jön a keresőből a lapomra az soha többet nem fog jönni újra. Sajnos el kell innen is vinnem a lapjaimat és több embernek is terjesztettem a dolgot, de még lesz időm visszamondani mindenkinek, akinek mondtam. Csak érjem el Őket, amíg nem késő. Várok még egy kicsit, de ha ez újra megtörténik, akkor megyek innen is…
Sokszor állt már le és csak a semmitmondó dumát kapom az ügyfélszolgálaton. Csalódtam ebben a cégben is…
Valaki tudna egy pár megbízható tárhelyszolgáltatót ajánlani?
Web-server
2009. 03. 02. 17:16 ·
Hali,
Most, hogy áthelyeztek egy jobb szerverre megszűntek a problémák. Remélem ez így is marad. Így elég jó a cucc.
web-server! Ez szolgáltatás?
2009. 10. 01. 05:44 ·
Tanulságként írom le a tapasztalataimat a web-serverrel kapcsolatban!
Havi több mint négyezret fizetek a Professional csomagjukért, ami csak a nevében profi! Egyébként egy kalap….Az elmúlt 3 hétben számtalan problémám akadt a szolgáltatásukkal felsorolom:Két egész napig használhatatlan volt a szerver, többnyire nem is ment, de ha ment is, akkor is csiga lassúsággal! Két másik napon tapasztaltam hogy órákig nem ment a szerver, egy ismerőstől tudom, hogy legalább még egy ilyen alkalom volt az említett időszakban! 4 olyan alkalmat számoltam össze amikor, a korábbi hibáktól függetlenül, legalább 30percig használhatatlan volt a szolgáltatás.Ennél kisebb kiesések is voltak, de ezeket nem is említem!Volt, hogy nem lehetett az e-mail fiókokat elérni a webes felületükön.Ezenfelül két napja nem megy rendesen a statisztika számlálójuk, valamint másfél napig elérhetetlen volt az adatbázis kezelő felületük. A telefonos ügyfélszolgálatuk probléma esetén elérhetetlen! Bár az ügyfélszolgálat a levelekre gyorsan válaszol, de sajna mellébeszél!
A legszebb mellébeszélés az volt, mikor reklamáltam, hogy a telefonos ügyfélszolgálat sem elérhető, ha éppen probléma van a szerverrel. Erre a válasz az volt, hogy: A telefonos ügyfélszolgálat külső hibából eredendően nem mindig elérhető… BLA-BLA-BLADe könyörgöm!!! Egy mobilszám!!!??? Éppen akkor amikor gond van, nem lehet felhívni őket!?
Mellesleg a komolyabb szerverleállások után az ember joggal várhatna el egy elnézést kérő levelet, ha fizet szolgáltatásukért! Sajna ilyet csak akkor kaptam, ha reklamáltam náluk, hogy már megint miért nincs normális szolgáltatás!
Szóval én költözök!
Ha esetleg valaki ismer egy korrekt megbízható tárhely szolgáltatót, akkor kérem, írjon!
web-server! Ez szolgáltatás?
2009. 10. 02. 02:53 ·
Hát én a maxer szolgáltatását használom már több mint 1 éve 🙂
Nálam NO PROBLEM! nézd meg a amaxer.hu weboldalon.
Web-server tárhely panasz
2009. 10. 13. 15:28 ·
Sziasztok!
Én most szívok a tárhellyel. Szó szerint minden nap leáll valamiért az oldal, ami a tárhelyükön található és most is az a meséjük, hogy leállt a szerver, csak most golfnak hívják. Ja és most is éppen beállítás alatt van már az új.
Senkinek nem ajánlom őket!Esetleg van valamilyen tárhely feketelistás weboldal, ami jól van SEOzva és ha írok panaszt egy tárhely szolgáltatóról, akkor mondjuk a web-server panasz kifejezésre megtalálható a gugliban?
Tudnátok ajánlani valami tényleg jó tárhelyet?? Komolyan mondom, hogy a pénz már nem is számítana, csak tényleg legyen jó!
Köszi
Váltani fogok
2009. 10. 15. 04:54 ·
Szeretném megszüntetni a szerződésem,de kiderült,hogy ÁSZF-et természetesen szépen megfogalmazták,hogy gyakorlatilag semmi felelősségünk és nem kapom vissza a pénzt időarányos részét. Mindenesetre továbbítottam a panaszt a fogyasztóvédelemnek,mivel megtévesztettek azzal,hogy 99%-os a rendelkezésre állás. Úgysem hiszem,hogy ebből lesz valami… Egy az biztos,hogy a további ügyfeleket már nem a web-serverhez viszem, és ahol lehet,ott megpróbálom rábeszélni akik véletlenül web-serverhez szeretne menni.
Meneküljetek
2009. 11. 06. 11:44 ·
Sajnos nem változott a helyzet mégsem. Meneküljön, aki csak tud. A cég képtelen a megfelelő minőségű szolgáltatás nyújtására, pedig még nem is olcsók… Aki teheti lépjen le innen.Most az a legújabb, hogy valami spamlistára került a szerver és minden levél, ami a levelezőszerverükről kimegy spamként lesz nyilvántartva. A leállások is változatlanul fennállnak. Hol egy órára, hogy 10 percre… minden áldott nap.
Megyek én is innen és akinek ajánlottam a tárhelyet és megfogadta a tanácsomat, annak is segítek elköltözni innen.
Belefutottam a cégbe 🙁
2010. 03. 10. 16:03 ·
Az Extra.hu ingyenességének megszűnése miatt kerestem web-hostingot…Balszerencsémre belefutottam a Web-server Kft-be. A próbaidő alatt keveset foglalkoztam az oldallal, mivel a költözés körüli teendőkkel voltam elfoglalva. Majd megkaptam az igényelt domain nevet, és kezdődött volna a munka… Időnként az ftp-ből ki vagyok zárva (és úgy kell szólni, hogy ugyan engedjenek már be arra a tárterületre amiért fizetek)! Az utóbbi 3 napban 3* szóltam, hogy jó lenne a mappa listázást letiltani. Még csak választ sem kaptam. htaccess fájl szintén nem működik a rendszerükben, arra sem reagálnak (elvileg működnie kéne)…Amennyiben holnap sem történik ez ügyben semmi, akkor kezdem a fogyasztóvédelmiseknél, illetve kiírom a weboldalra a cég „reklámját”Gyakorlatilag jelen formában a tárhely a legminimálisabb biztonsági szintet sem teljesíti, így használhatatlan!!!Így megmarad 1 évig az oldal (amiről a szerződés szól), de kereshetek másik szolgáltatót…
Üdv:Antal László
A saját adataik…
2010. 03. 11. 13:00 ·
http://www.serviceuptime.com/users/monitoring.php?S=8013680f1f6145aca694c1d5e0d3aae8&r=5&period=címen mindenki megnézheti mennyire „megbízható” az adott cég. Jelenleg 14 szerver tudta teljesíteni a 99%-os rendelkezésre állást, 12 pedig nem…És azért valljuk be a 99% nem a „teljesíthetetlen kategória.Valószínűleg simán kimerítik a vásárlók szándékos megtévesztését… (miután továbbra is kötnek szerződést, amiben ezt garantálják)
A Jó Isten mentsen meg ezektől
2011. 05. 27. 15:13 ·
Mindenkinek a menekülést javaslom, nekem is sikerült meglépni. Borzalmas balkáni ügyfélszolgálat,semmitmondó lekezelő válaszok, napi szintű leállások, akár óránként is több napon át.Volt pár pillanat, hogy majdnem sírtam.
Egész jó 🙂
2011. 08. 17. 03:49 ·
Hali! Én a bix2-t használom egy ideje,de nincs vele gondom. Én mondjuk torrent feltöltésre használom,arra nekem tökéletesen megfelel. Gyors is,és mióta használom nincs kimaradás,szóval asszem erről nem fogok váltani 🙂
WEB-SERVER.HU
2006. 12. 05. 07:40 · Névtelen hozzászóló →
Sziasztok!
Kb. 6 hónapja bérlem náluk a tárhelyet. Rendkívül gyors ügyfélszolgálatuk van, ha egyszerű a kérdésed, de adott esetben már az is előfordult, hogy elfelejtettek válaszolni. Elég olcsó, eleinte jól működő tárhely, az utóbbi időben viszont volt hogy egy egész napra is elérhetetlen volt a honlapom a tűzfaluk miatt. Ez még belefér, de amikor már negyedszer fordul elő kicsit dühítő. Ennek ellenére rugalmasak és próbálnak megfelelni, több kevesebb sikerrel.Nem kereskedelmi célra készült honlapok számára megfelelő ellenben üzleti célra kissé instabil.
http://web-server.hu