AdWords

július 22, 2005

Szöveges hirdetések kulcsszó alapú megjelenítése

http://www.google.com/intl/hu/ads/

A Google AdWords programban résztvevő hirdetők kulcsszavak alapján különböző formájú rövid, szöveges hirdetéseket helyezhetnek el a Google kereső Találati rangsoraiban és az AdSense programban résztvevő egyéb weboldalakon.

A Google találati oldalain megjelenő hirdetések a rendes találatok listája fölött, mellett helyezkednek el „Fizetett hivatkozás(ok)” megjegyzéssel, és a programban részt vevő oldalak ettől még nem kerülnek előrébb az organikus találati rangsorokban.

A mások weboldalain megjelenő hirdetéseknek többfajta formátuma létezik. Ha a weboldal látogatója valamelyik hirdetésre kattint, akkor abból az AdSense program keretei között bevétele származik a webhely üzemeltetőjének.

A szolgáltatás legnagyobb vetélytársa a Yahoo! Inc. által működtetett rendszer, amely azonban magyar nyelven nem még elérhető.

Inside Adwords

http://adwords.blogspot.com/

Az Adwords szolgáltatásal kapcsolatos hírek blogja.

AdWords Learning Center

http://www.google.com/intl/hu/adwords/learningcenter/index.html

AdWords tréning a Google Inc. által összeállított multimédiás és szöveges leckék, ellenőrző tesztkérdésekkel. Jelentkezni lehet továbbá vizsgázni, 50 dollár és a sikeres teljesítés ellenében „Qualified Google Advertising Professional” titulust nyerhet el a vizsgázó.

A „AdWords” című bejegyzést 2005. 07. 22. napján publikáltam, az azóta már bezárt webni.innen.hu oldalon. Ezt az írást és az innen hivatkozott régi tartalmakat a Webni! Archívum oldalán gyűjtöttem össze. Mivel az utolsó módosítás dátuma: 2011. 09. 14., ezért az itt olvasható információk már részben vagy teljes egészében elavultak lehetnek.

Archivált hozzászólások

AdWords Optimizer

2006. 08. 21. 04:39 · Névtelen hozzászóló →

Ingyenes AdWords Optimizerhttp://adwords.clickmuse.com/

Adwords átkattintás mérése. Hogyan?

2006. 12. 17. 10:55 · Névtelen hozzászóló →

SziaSztok!

Ti hogyan méritek hányan kattintottak át az adwords hirdetéseitekre? Tudom mutatja az Adwords statisztika, de én szeretném követni őket egy session erejéig, de nem tudom kijött onnan.

Én nem találom a kérdéses opciót az amit az Analytic ajánl.

rand

Re: Adwords átkattintás mérése. Hogyan?

2006. 12. 18. 16:38 · Névtelen hozzászóló →

Konkrétan milyen opciót nem találsz?

Tracking section

2006. 12. 19. 15:13 · Névtelen hozzászóló →

Szia!

Ha jól gondolom … mert sajnos az angolból még elég kevés ragadt rám.

Mintha valamit hozzá kéne adnom hogy mérje az Analytic az adwords kattintásokat.

De nekem nincs Traking section az adwords beállítottnál.

Magyar nyelv magyar szülőhely van beállítva.

https://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?answer=31216&hl=en_US

rand

Re: Tracking section

2006. 12. 20. 06:50 · OldalGazda →

Ez az oldal pont arról szól, hogy nem kell hozzáadnod. Angoltudás nélkül azonban nehéz elboldogulni az Analyticsal, és még nehezebb segíteni is sajnos.

Akkor hozzá fűz valamit automatikusan?

2006. 12. 20. 12:09 · Névtelen hozzászóló →

Szia!

Akkor csak én nézek el valamit.Egyszerűen nem találok különbséget a google refererekben.Így nem tudom miket kellene keresnem.Kipróbáltam és Ő azt monda küld nekem napi 20 látogatót, de én nem tudom követni.Most ki is kapcsoltam, amíg nem jövök rá ér-e valamit a dolog addig nem akarom újra engedélyezni.Igaz szorul a hurok mert a hazai szolgáltató épp ma küldte hogy éppen dupláját kéri Január 1-től mint amit a google.Igaz Ő már kb. négyszer annyi látogatót hoz.

Szóval ha tudtok segítsetek egy kicsit.

Köszi rand

Google Adwords átkattintás mérése Google Analitycs el.

2007. 01. 05. 10:58 · Névtelen hozzászóló →

Hali!

Meg van a megoldás … reméltem hogy nem csak én vagyok ilyen béna.http://keresomarketing.blogter.hu/?post_id=74202Szerencsére más blog -ol és így reménykedem hogy mérni fogja 2 nap múlva.Aki tud angolul szóljon már nekik, nem hiszem hogy ez szolgáltatás, ez szerintem hiba hogy nem jelenik meg.Vagy így meg szegek valamit a szabályzatban?

Köszi rand

Google Adwords átkattintás mérése Google Analitycs el.

2007. 01. 05. 13:25 · OldalGazda →

Sajnálom, hogy itt nem tudtunk segíteni, és köszi, hogy bepostoltad a választ, és ezzel remélhetőleg segítesz másoknak jól.

Igen ezért írtam be ide.

2007. 01. 05. 14:24 · Névtelen hozzászóló →

Szia!

Igen azért írtam ide, ha google ide hoz valakit a szavaimra a megoldás is itt legyen. Meg a forrás is előrébb jut. 🙂

Szóval köszönöm a lehetőséget.

Maradok tisztelettel, napi olvasod. 🙂

rand

Audio hirdetések

2007. 02. 11. 11:06 · Névtelen hozzászóló →

Lehet, hogy volt már róla szó, de a Google Fiókban van egy olyan link, hogy „Audio hirdetések”. Viszont rákattintva „Under construction”.

Re:Audio hirdetések

2007. 02. 12. 14:31 · OldalGazda →

hol láttad ezt pontosan? én nem láttam sehol 🙁

Re: Audio hirdetések

2007. 02. 12. 15:35 · Névtelen hozzászóló →

Itt: http://www.google.com/accounts/ (belépés után)

erdekes

2006. 08. 28. 09:06 · Névtelen hozzászóló →

Adwords-szel kapcsolatban kéne segítség.Regisztráltam, utaltam pénzt nekik, meg is érkezett.Csináltam egy kampányt, 8-10 kulcsszóval. Az első 1-2nap müködött is rendesen, 20-30ft-os max. licitértékkel.Most viszont szinte az összes kulcsszó inaktív lett, jópár min. licitje 200ft felett van.Mitől emelkedett meg? Hirtelen ennyire népszerü lett az adott kulcsszó? Nem hinném.

Feljebb tettem a beállításaimnál a max. költséget 70-re, és mégis, most olyan kulcsszó sem aktív, aminek a min. licitje 30-40.Hogy van ez? Átolvastam a súgót, de nem találom a választ.

köszi

Re: erdekes

2006. 08. 28. 09:31 · Névtelen hozzászóló →

Azt hiszem figyeli az atkattintasi aranyt, es ha nagyon rossz, akkor igy buntet, hogy jobb hirdetesi szoveget irj.

Psimagan

Re2: erdekes

2006. 08. 29. 05:51 · Névtelen hozzászóló →

Vagy lehet, hogy a landing page-d leminősítették, és ezért emelkedtek az árak.

erdekes

2006. 08. 29. 08:26 · Névtelen hozzászóló →

Az mitol lehet?Temaba vag az oldal, igenyes.

Mennyi egy kulcsszonak az atlagos licitje nalatok?8-10-20 Ft?En nem adnek 100-200 ft-ot egy kattintasert.

2006. 08. 29. 08:28 · Névtelen hozzászóló →

Adtam hozza egy uj kulcsszot, ami szerepel a hirdetes szovegeben is, az oldal arrol szol, es meg 0:0 a kattintasi es megjelenesi arany. Megis tobb mint 60ft-rol indul a min. licit. Ez nem tetszik, regisztracio utan 8-10 ft-ert megjelentek a hirdetesek.

namostmár

2006. 08. 31. 13:48 · Névtelen hozzászóló →

Ezt már nem tudom hova tenni!Egyenlegemen többszáz ft van.Egy kampányom van, 2 kulcsszóval, melyekmindegyike aktív, bőven a minimális licit felett van a manuálisan beállított licitérték.Ma még mindig 0 költségem van, hirdetés megjelenések száma 0!Miért? Én is rákerestem próbából az egyik szavamra, és tényleg nem dobta ki a hirdetést. De mást sem, tehát nincs is konkurrencia. Ezt magyarázzátok el, mert az ügyfélszolgálat 2 napja nem válaszol!A kulcsszavak relevánsak a weboldallal.

OK

2006. 11. 30. 16:00 · Névtelen hozzászóló →

Na itt is megkérdezem, ez a megfelelő hely. Ki mit tud a bevezetett VAT adó fajtáról amit minden EU-s használónak fizetnie kell ha adwords-öt használ. 20% körüli adót jelent ez. Foglalkozik ezzel egyáltalén valaki, vagy mindenki fizeti mint a katonatiszt? Semmit nem találok erről. Pedig igen fontos azért.

Mert lehet üzleti és nem üzleti felhasználás keretében adwordsözni. Állítólag ha nem üzletit választod akkor fizeted az adót. Valami reakció?

namostmár

2006. 12. 08. 09:59 · Névtelen hozzászóló →

Na ugyenz a gondom, a kulcsszavak odaillőek, viszonylag jó az átkattintási arány, akulcsszavak ára meg emelkedik…tud valaki megldást??

OK

2006. 12. 09. 17:38 · Névtelen hozzászóló →

Több oka lehet.

-Mégsem olyan jó az átkattintási arány.-A domainod nem a minőségi kategórában van, ebben az esetben bármilyen klikket irányítol rá AWban, emelt díjak vannak.(ez a legrosszabb eset, mert ebben az esetben nincs értelme hirdeti azt a domaint, mivel túl drága lenne.)-Kicsit jobb egy fokkal ha minőségi kategóriában van a domained, de a tartalom, a lap, ahová irányítod a klikkeket, az nem a legjobb, dolgozni kell, frissíteni többet, több, jobb tartalmat tenni rá.

Röviden ez a lényeg

szponzoralt linkek

2007. 03. 14. 08:10 · Névtelen hozzászóló →

Ha az Adwordsbe belepek, es van egy kulcsszavanm egy hirdetesen, pl ipari padlo es ha valaki erre a googleban keres a talalati listaban ez a hirdetesem megjelenik a szponzoralt linkeknel?

Ha rakerestek az ipari padlora, akkor ott latszik ket helyen is szponzoralt link es en ide szeretnek bekerulni.

Koszi ha tud valaki ebben segiteni.

szponzoralt linkek

2007. 03. 14. 08:31 · Névtelen hozzászóló →

igen, amennyiben hajlandó vagy annyit fizetni, ami ahhoz kell, hogy megjelenjen a hirdetésed

Re: Szponzorált linkek

2007. 03. 14. 08:54 · Névtelen hozzászóló →

Célszerű nemcsak az „ipari padló” szót beírni a hirdetéshez, hanem további kulcsszavakat is, amire a felhasználók ezzel kapcsolatban még rákereshetnek (önterülő, hézagmentes, műgyanta bevonat, stb.)

szponzoralt linkek

2007. 03. 14. 11:10 · Névtelen hozzászóló →

Tehat ha enyem a legtobbet ajanlo kattintas az IPARI PADLO-ra, akkor az a keresesek kozott is meg fog jelenni?Olyat lehet, hogy csak itt a keresesi talalatok kozott szerepeljen a hirdetesem?Valamnt az, hogy jobboldalt tobb is megjelenik, akkor az hogy mukodik? Mondjuk a 3 legtobbet igert hirdetes jelenik meg?Tud valaki Adwordsos oldalt, ahol tovabb tudok tajekozodni? Es falami Adwordsos forumot?

Re:szponzoralt linkek

2007. 03. 14. 11:43 · Névtelen hozzászóló →

Két lehetőséged lesz: vagy a megadott kulcsszavakra fog megjelenni a hirdetésed a Google találati listáiban, vagy pedig a Google AdSense hirdetést megjelenítő oldalakon (=Content Network). Erre e két csatornára külön határozhatod meg, hogy mennyit vagy hajlandó fizetni érte. Tehát ha pl. 0 forintot állapítasz meg a Content Network-ön való hirdetésre, akkor csak a Google találati listáiban jelensz meg, azokra a kulcsszavakra, melyeket Te adtál meg. Az AdWords-nek van egy bevétel-maximalizáló rendszere, ami biztosítja, hogy ha valakinek van egy reklámhelye, abból a legtöbb bevételt hozhatja ki: ennek megfelelően nem csak az számít, hogy Te mennyit vagy hajlandó fizetni, hanem az is, hogy a Te reklámodra az ipari padló kifejezést beíró felhasználók hány százaléka fog kattintani. Ha ugyanis 100 forintot adnál egy átkattintásért, de csak a látogatók 2 százaléka annyira érdekesnek a hirdetést, hogy rákkatintson, akkor egy olyan vetélytársad, aki csak 50 forintot adna egy átkattintásért, viszont a látogatók 5 százaléka kattint általában a hirdetésre, előnybe fog kerülni hozzád képest, és ezért előrrébb (tehát több átkattintást eredményező helyen) fog megjelenni a hirdetések listájában.

Ez egy AdWords-ös oldal, ha úgy tetszik, akkor AdWords-ös fórum is, úgyhogy jó helyen jársz, kérdezz nyugodtan! Különben meg mindenképpen olvasd át a Google saját cuccait, sokat tudhatsz meg belőlük.

Szponzoralt linkek info koszi

2007. 03. 14. 13:31 · Névtelen hozzászóló →

Koszi. Teljesen vilagos igy ahogy leirtad, ez nekem teljesen ertheto es mukodo dolognak latszik. Atolvasgattam mar nagyjabol az ADWORDS helpjeit, de csak nagyjabol es az a baj, hogy sok info es hat tobbszor erdemes atolvasni. De szerintem igy amit te leirtal nem is volt ott megtalalhato.

Koszi megegyszer.

ujjabb kerdes

2007. 03. 19. 04:55 · Névtelen hozzászóló →

Ha rakeresunk a Googleban a generálkivitelezés kifejezesre, akkor a talalati lista oldalon ket helyen is van szponzoralt linkek. Egyik a lista legtetejen valamilyen hatterszin alatt a masik jobboldalt. Ez mitol fugg, hogy melyikhez mi kerul? Hogyan lehet iranyitani, hogy hova keruljon az en hirdetesem?

Re: ujjabb kerdes

2007. 03. 19. 05:17 · Névtelen hozzászóló →

Amennyire én tudom, a rendszer az adott reklámok bevételtermelő képessége (hirdetők által fizetett átkattintási díj * átkattintási arány) alapján osztja le, hogy mely reklámokat helyezi az organikus találatok fölötti feltűnő helyre. Ha érdekli az embereket az általad reklámozott dolog, és hajlandó vagy fizetni is érte, akkor esélyes..

Adwords reklamokra kattintva

2007. 04. 03. 04:25 · Névtelen hozzászóló →

Ha valaki adwords reklamra kattint, akkor azt hogy lehet erzekelni?Az en oldalam statisztikaja ami figyeli a bejovo oldalak URLjet, az mit lathat?Annak az oldalnak a linkjet, amin kattint az illeto, vagy valami googles url?

Nagyon fontos kerdes lenne, legyszi segitsetek.

Adwords reklamokra kattintva

2007. 04. 03. 04:47 · Névtelen hozzászóló →

Nem a hirdető oldal linkjét, hanem innen fognak jönni a találatok:

pagead2.googlesyndication.com/pagead/

Úgy működik a hirdetés, hogy meghívja a Google szerverét, ami átirányít a hirdető címére de átad egy zsák paramétert még az URL mellett, ami alapján számolnak el a kattintásokkal a hirdetők és a megjelenítők felé.

Re: Adwords reklamokra kattintva

2007. 04. 03. 04:51 · Névtelen hozzászóló →

Google urlt lat, de parameterben benne van, hogy melyik oldal melyik csatornaja es meg eleg sok info.

Psimagan

tartalomhálózat

2007. 04. 13. 03:37 · Névtelen hozzászóló →

Tudna valaki abban segíteni, hogy vajon van-e arra lehetőség, hogy adwordsben kikapcsoljam a tartalomhálózatban megjelenő hirdetéseket, és csak a keresésnél jelenjen meg? És ha igen hogyan…

Re: tartalomhálózat

2007. 04. 13. 03:42 · Névtelen hozzászóló →

A „Kampány beállítások szerkesztése” menuben jobb oldalt lehet 4 lehetoseg kozul valasztani, es itt ki tudod kapcsolni.

Psimagan

Ez az év poénja 🙂

2007. 06. 04. 17:42 · Névtelen hozzászóló →

Keressetek rá a következőre, természetesen cenzúra nélkül: válasszál mán egy ki..szott kcsg utazási célt. Lehet nézelődni a szponzorált linkek közül 😀

Re: Ez az év poénja 🙂

2007. 06. 05. 04:45 · OldalGazda →

Érdekes, hogy ezek az utazási hirdetések csak az AdSense Kereséshez találatok között jelennek meg erre a cizellált keresőkifejezésre, a sima Google keresésben nem.

Egy másik poén

2007. 08. 09. 03:16 · Névtelen hozzászóló →

Itt, a webni.innen.hu-n láttam az alábbi Adwords-hirdetést:

This is a groupDescription 1 goes hereDescription 2 goes here

Vagyis egy üres hirdetősablon. A vicc az egészben, hogy a hirdetés egy PPC-kampányokat menedzselő céget reklámoz 🙂 Ha szándékosan csinálták, akkor szerintem elég kockázatos taktika (ki az, akit megnyer ügyfélnek egy ilyen poén), ha meg véletlenül, akkor az különlegesen gáz.

Pagerank vs AdWords ?

2007. 09. 06. 10:09 · Névtelen hozzászóló →

Nem tudom melyik topikban kérdezzem ezt, ezért itt fogom. Van egy oldalam aminek eddig 4-es volt a pagerankja. Elkezdtem AdWords-szel reklámozni pár napja és most már csak 3 a pagerank-om. Lehet szerintetek a kettő között összefüggés? Esetleg azért, mert az oldalon AdSense hirdetések is vannak?

2007. 09. 06. 13:09 · Névtelen hozzászóló →

Adalék az előző hszhez: kikapcsolt az AdWords kampányomat, erre újra 4 lett a PR…

2007. 09. 06. 13:09 · Névtelen hozzászóló →

Adalék az előző hszhez: kikapcsoltam az AdWords kampányomat, erre újra 4 lett a PR…

Pagerank vs AdWords ?

2007. 09. 07. 11:56 · OldalGazda →

Én azért nem hinnék abban, hogy a PageRank, és az AdWords-ben való résztvétel összefüggésben lenne. Szerintem ez véletlenek összejátszása. Mivel se a kérdéses oldal címét nem tudjuk, sem pedig nem tudjuk kipróbálni, amit Te csináltál, ezért ez a kérdés, attól félek, megválszolatlanul fog maradni.

2007. 09. 11. 08:17 · oviki →

A megjelenéssel van problémám. Ha a kezdő licit 20-30 Ft-ról indul (most már 100 az átlag keresőszavanként), miért van az, hogy bár a max. költségkeretet már 3000-re kellett állítanom (eddig 1200 volt), a keresőszavak licitjét mindig korrigálom, mégis eltűnik egy idő után a hírdetés! Naponta 2-szer is állítanom kell rajta. A „kampány beállítások szerkesztésénél” csak a Google keresési hálózat aktív, a megjelenés egyenletesre, illetve gyorsítottra van állítva. A kampánynak 10 ezer feletti a megjelenése és a rákattintása naponta eléri a 80-100-at is. Hogyan lehetne olcsóbbá tenni a keresőszavakat és elérni azt, hogy megjelenjen a hírdetés, ha nem jelez beállítási-és egyéb problémát?

2007. 09. 11. 08:18 · oviki →

A megjelenéssel van problémám. Ha a kezdő licit 20-30 Ft-ról indul (most már 100 az átlag keresőszavanként), miért van az, hogy bár a max. költségkeretet már 3000-re kellett állítanom (eddig 1200 volt), a keresőszavak licitjét mindig korrigálom, mégis eltűnik egy idő után a hírdetés! Naponta 2-szer is állítanom kell rajta. A „kampány beállítások szerkesztésénél” csak a Google keresési hálózat aktív, a megjelenés egyenletesre, illetve gyorsítottra van állítva. A kampánynak 10 ezer feletti a megjelenése és a rákattintása naponta eléri a 80-100-at is. Hogyan lehetne olcsóbbá tenni a keresőszavakat és elérni azt, hogy megjelenjen a hírdetés, ha nem jelez beállítási-és egyéb problémát?

2007. 09. 11. 16:03 · Névtelen hozzászóló →

valoszinu a hirdetesi szoveged nem eleg jo, es masok kattintasokert olcsobban, de x db megjelenesre magasabb kattintasi arannyal lenyomnak. csinalj tobb fele hirdetesi szoveget, hatha lesz koztuk jobb szoveg is.

RE:

2007. 09. 12. 14:49 · OldalGazda →

Igen, a lényeg az, hogy azért kell többet fizess, mert kevesen kattintanak a hirdetésedre, ez több ok miatt előfordulhat: 1. általában kevés látogatót érdekel a hirdetett szolgáltatás/termék 2. Nem eléggé figyelemfelkeltő a hirdetés szövege. Mellesleg az aktív konkurencia is szerepet játszhat az árak emelkedésében, azért ez mégiscsak egy licitálásra épülő dolog.

2007. 09. 13. 10:23 · oviki →

Azt hallottam, hogy ha a hírdetési szövegben a keresőszavak is szerepelnek, olcsóbban működhet a kampány.Igaz ez?Mit jelent az, hogy nem elég jó a hírdetési szövegem? Mit kell ahhoz tennem, hogy ne legyen akadály a folyamatos megjelenés?

Re:

2007. 09. 14. 13:41 · OldalGazda →

Igen, ez így van. Gondolj bele: ha pl. valaki rákeres egy kulcsszóra a Google-ben, és az adott kulcsszó szerepel a hirdetésedben (különösen a hirdetés címsorában), akkor a kérdéses kulcsszó a hirdetéseden belül kövér betűkkel jelenik meg. Ettől pedig feltűnőbb lesz a hirdetésed, amitől gyakrabban kattintanak, ezáltal kevesebbet kell fizessél egy kattintásért. Azt, hogy mitől tudna jobb lenni a hirdetésed, nem lehet megmondani a kampányaid ismerete nélkül. Mindenesetre a https://adwords.google.com/support/bin/static.py?page=tips.html weboldalon elég sok hasznos tanácsot találsz a kampányaid optimalizálásával kapcsolatban. Egy a lényeg: világos, érthető, cselekvésre (kattintásra) ösztönző szövegeid legyenek. Csinálj többfajta hirdetési szöveg verziót, és állítsd be, hogy optimalizálja az egyes variácók megjelenését a rendszer. Mondjuk szerintem [Konverzió]követés nélkül gyakorlatilag nem lehet optimalizálni egy kampányt, de ha nálad tényleg az a probléma, hogy gyakran nem jelennek meg a hirdetéseid a magas összegek miatt, akkor ez még alapproblémának számít.

Negatív AdWords-tapasztalatok

2007. 09. 18. 12:40 · Névtelen hozzászóló →

Nem túl régóta futtatok AdWords-kampányokat, de ehhez képest meglehetősen sok negatív tapasztalatot szereztem. Néhányat megosztanék a következő napok során:

Re: Negatív AdWords-tapasztalatok

2007. 09. 18. 13:26 · OldalGazda →

Szuper! Kíváncsian várom a további felvetéseket. Szerintem az elsőnek nyitok is egy új bejegyzést: Képes AdWords hirdetések, ahová be is tettem az első hozzászólásodat. Köszi!

A második hozzászólásod is új bejegyzést kapott: AdWords Költségkeret címmel. Köszönet!

Harmadik hozzászólásod inspirálta új bejegyzés: Adwords hirdetések ára Köszi újfent!

regisztracios dij?

2007. 10. 24. 11:21 · Névtelen hozzászóló →

Szasztok!

Nem nagyon vagyok jartas az Adwords-ben.Egy ceg (Free Telecom Kft.) Nemregiben felajanlotta, hogy indit a cegunknek egy kampanyt, ha kerjük. Hozzá teszem végig a Google nevében beszélt az illető.Regsiztrációs díjért 60.000 Ft-ot kérnek. Ez tartalmazza az Adwords fiók kialakítását és napi szintű karbantartását. Továbbá 9.000 Ft/hó kattintási díjat kérnek.Ez így működik?? Mi az a regisztrációs díj? Ezt a Google kéri? Mert ha az említett cég kér azért ennyi pénzt, hogy beírja az email címünket a regisztrációs oldalon és még kattint párat a beállításokért, akkor ez elég nagy lehúzás.Segítsetek eligazodni!

Re: regisztracios dij?

2007. 10. 24. 11:33 · Névtelen hozzászóló →

1000 Ft a regdij.

Re: regisztracios dij?

2007. 10. 25. 03:27 · OldalGazda →

Az még önmagában nem lenne gond, hogy valaki többletpénzt kér azért, hogy számodra harmadik félként szolgáltasson valamit, azonban azon már igencsak elgondolkoznék, hogy hogyan lehet az, hogy folyamatosan a Google nevében beszélt az illető…

Re: regisztracios dij?

2007. 10. 25. 05:46 · Névtelen hozzászóló →

Ja. Tényleg furcsa volt. Nem tudom visszaidézni, mert gyorsan elhadarták a bemutatkozást, de szerepelt benne a google. Én meg voltam győződve, hogy a magyarországi Google képviselővel beszélek.

A kérdésem az, hogy tudnak-e többet nyújtani annál, mintha mi magunk regisztrálunk.

Egyébként már rendelkezünk Adwords fiókkal, 1-2 kampányt le is futtatunk. Azt hittem a 60 ezer forint nagy része a reklámra megy el, és ebből kapnak jutalékot. De ahogy a kiküldött szerződést nézem ez tisztán csak regisztrációs díj. Ezen felül kellene fizetnünk kattintási díjat.

Re: regisztracios dij?

2007. 10. 25. 06:02 · OldalGazda →

Ha értenek hozzá, akkor természetesen tudnak többet nyújtani annál, mint amit ti tudtok: nyilván láttad, hogy mennyire bonyolult rendszer van az egész reklámprogram mögött: nem sokan látják át az egész működését, és még kevesebb embernek van benne tapasztalata, hogy milyen változtatásokkal mit lehet elérni. Ha sokat költötök, akkor elképzelhető, hogy tudnak annyit optimalizálni a költéseken, hogy megérje nektek kifizetni az ő szolgáltatásukat. Én a helyedben rákérdeznék, hogy mit gondolnak, hogyan és mikorra fog megtérülni számodra az ő szolgáltatási díjukként kifizetett befektetés, és milyen módszerrel gondolják elérni azt a hatékonyságnövekedést, ami fedezné az ő megbízásukkal kapcsolatos többletköltségeket illetve minderre milyen garanciát vállalnak. Ja és értelemszerűen kérdezz rá a referenciáikra (eddig mennyi forint/dollár elköltésében működtek közre pl.), és ha gondolod, akkor nézz körül más keresőmarketing ügynökségeknél is, hogy ki mit ajánl, és hogyan áll hozzád 🙂

Valtozott a kozvetito ceg?

2007. 11. 06. 05:27 · Névtelen hozzászóló →

Sziasztok!

Masnal is valtozott a szamlaszam meg a ceg ahova utalni kell a penzt? Most valami Google …. nevunek kell utalni. Lehet, hogy mar erdemes volt erre is a googlenek ceget alapitani?

A közvetítő cég

2007. 11. 08. 04:19 · Névtelen hozzászóló →

Google Collections. Bizonyára műtárgyak kereskedelmével foglalkoznak 🙂

USA-ba targetált Adwords hirdetést hogyan láthatok Magyarországról???

2007. 11. 14. 13:04 · Névtelen hozzászóló →

EGy nagy gondom van!

Helyzet: Hirdetni akarok Adwordsben angol kulcsszavakra, minden országba. Meg akarom nézni, hogy egy adott kulcsszóra milyen hirdetések jönnek be.

Probléma: Népszerű kulcsszavakra semmilyen hirdetést nem látok, mert azokat úgy targetálták, hogy magyaroknak ne jelenjen meg!

Kérdés: Hogyan tudom megnézni az USA-ba targetált hirdetéseket(hogyan tudom magam amerikainak kiadni)?

Próbáltam proxy szervereken kersztül netezni (pl. proxyforfree.com), de kipróbáltam vagy 20 proxyt és egyik sem működik! Mit lehetne tenni??

Közben megtaláltam

2007. 11. 14. 13:38 · Névtelen hozzászóló →

Közben megtaláltam, csak névtelenül nem enged URL-t küldeni.

A fő Google domain alatt a /select/AdTargetingPreviewTool címen van ez az eszköz.

Adwords-Analitycs

2007. 11. 16. 04:43 · mag13 →

Sziasztok!

Meglévő Adwords fiókomhoz hogyan tudnék Analitycset kapcsolni?

Tudom, hogy fordítva müködik, de Adwords fiókom már éles.

Köszönöm

Adwords Analitycs hozzáadás

2007. 11. 16. 04:55 · Ibrahim →

Csak akkor tudod hozzáadni, ha átváltasz angol nyelvű felületre, és csak ha nem az alap, hanem a fejlettebb változatot használod. (A google több szolgáltatása „hülyébb” magyar nyelven mint angolul, vagyis a magyarban bizonyos opciók meg sem jelennek). Ha ez a két feltétel teljesül, akkor felül megjelenik egy Analitycs fül, és innen már megy minden mint a karikacsapás.Comment: én akkor szüntettem meg egyszer és mindenkorra az Adwords hirdetéseimet, mikor az Analytics-et beüzemeltem. Ez ugyanis azt mutatta, hogy a látogatók átlagosan 0,1 mp-ig voltak az oldalamon. Ami vagy azt jelenti, hogy a konkurencia klikkelgetett a hirdetésemre, vagy hogy valami robot szórakozott velem. Az Analytics-et pedig akkor szedtem le, mikor elolvastam hogy az itteni fórum beszámolók alapján kinek milyen mértékben esett vissza tőle a forgalma. 🙂 Ugyanis nekem is brutálisan visszaesett, és miután leszedtem, szépen visszamászott. Jó, épp akkor kezdtem el foglalkozni komolyabban a SEO-val, tehát a növekedés ennek hatása is lehet.Üzenet a Googlenek: szerencsés lenne, ha lehetővé tennék, hogy csak a tartalmi hálózatban (content network) lehessen hirdetni. Ugyanis mit csinál a konkurencia. Ha van egy fitness boltom, beírja, hogy fitness, és a googleben mint az őrült elkezd klikkelgetni az én megjelenő hirdetésemre. Arra viszont nincs energiája a konkurensnek, hogy a tartalmi hálózatban szétszórt hirdetéseimet felkeresse, és azokra klikkelgessen. Persze ez a Google nek nem érdeke, mert ha a keresőben klikkelnek a hirdetésemre, az neki tiszta haszon, míg a tartalmi hálózaton belül csengetnie kell annak, aki feltette a hirdetésemet.

Csak a tartalmi hálózatban

2007. 11. 16. 06:44 · Névtelen hozzászóló →

Lehetséges.

Adwords Analitycs hozzáadás

2007. 11. 16. 16:50 · Névtelen hozzászóló →

Ennél előrébb vagyunk. Csinálunk egy made for adsenset és onnan ki tiltjuk a saját hírdetéseinket. A kunkorenciáéra meg kattogtatnak az emberek de nagyon.És mi az ott kapott pénzt vissza tesszük az adwordsbe meg újabb domainekbe. 🙂

Már annyi domainunk van mint égen a csillag. 🙂

RE: USA-ba targetált Adwords hirdetést hogyan láthatok Magyarországról???

2007. 11. 19. 06:07 · OldalGazda →

Csak annyi észrevétel, hogy hiába használsz proxit, ha egy weboldal elemet kliens oldalon tölt be a böngésződ, mert akkor az lesz, hogy bár a html lapot az amerikai proxi tölti le, a Javascript-et, azért a Te böngésződ, ami egy magyar IP címről kéri le a hirdetést…Talán a Tor-t lehetne ilyen célokra használni, de én még erre nem próbáltam.

Adwords Analitycs hozzáadás

2007. 11. 19. 06:11 · OldalGazda →

Kedves Ibrahim, úgy érzem, félelmeid félreinformáltságból vagy alulinformáltságból fakadnak. Mint ahogy tényleg le lehet tiltani a hirdetésed mefjelenítését a Google kereső oldalairól. Akár úgy, hogy a kampánybeállításoknál a kérdéses box-ot kicsekkolod. De ha ezt a lehetőséget nem is találod, akkor még mindig ott a másik lehetőség, ti. hogy olyan alacsony összeget határozz meg, ami miatt meg sem jelenik a hirdetésed a Google kereső hálózatán.

Adwords Analitycs

2007. 11. 19. 07:46 · Ibrahim →

Kedves Oldalgazda,

Nem tudom milyen félelmeimről beszélsz. A 0,1 mp-es átklikkelés az Analytics által mutatott tény volt, inkább bosszantó mint félelmetes volt. 🙂 A kampánybeállításoknál melyik „kérdéses” boxot kell kicsekkolni? Mert az tény, hogy külön látom „enabled” státuszban a Google + search network és a Content network opciókat, de azt ugyan nem találtam, hogy az előbbit hogyan diséblizhetném. Amúgy meg ha olyan alacsony összeget határozok meg, hogy a kereső hálózaton nem jelenik meg a hirdetés, attól még a tartalmi hálózaton megjelenik? Mert akkor ezért keresek ilyen keveset az Adsense hirdetéseimmel! 🙂

Adwords Analitycs

2007. 11. 19. 08:08 · OldalGazda →

Akkor legyen a félelem szó helyett tapasztalás / élmény. Nem lenézésből írtam a félre/alulinformáltságot: egyszerűen ez egy bonyolult rendszer, amiről nehéz valódi tudást szerezni. Bocs, hogy nem írtam le egyből a részleteket, de lusta voltam magyar nyelvre kapcsolni az AdWords felhasználói felületet. Nos, íme: kattints az adott kampány nevére, ott lesz a kampány neve alatt egy „kampánybeállítások szerkesztése” nevű link, ott pedig a jobb felső sarokban megtalálod a Google keresés, Keresési hálózat, Tartalmi Hálózat opciókat. Lesz itt még egy Tartalmi licitek nevű opció is, melynek segítségével külön értéket adhatsz meg a tartalmi hálózatban (AdSense) és a Google saját/partner lapokon történő hirdetésekre, így pedig elérheted közvetve a letiltást a keresési hálózatra alacsony értékek megadásával.Ha pedig tényleg csak 0,1 másodpercig voltak a hirdetéseidről érkező látogatók az érkezési oldaladon, az nagyobb valószínűséggel jelzi a kampány beállításának problémáit, mintsem a „konkurencia aknamunkáját”. Mondok egy egyszerű példát: ha pl. pay-per-click-es kampányoknál képes hirdetést is használsz, akkor nagy valószínűséggel többen fognak kattintani egységnyi megjelenésből a hirdetésre, de sokkal alacsonyabb lesz a konverzió (érdeklődő látogatók) száma, pusztán a hirdetés figyelemfelkeltőbb jellege miatt. A (PPC) hirdetésnek olyannak kell tehát lennie, hogy már „szűrje az érkező látogatókat”: lehetőleg csak azoknak a figyelmét keltse fel, akik jó eséllyel tényleg érdeklődnek az általad kínált valami iránt. Ja, és a reklámozott szolgáltatáson/terméken is nagyban múlik, hogy mennyit tartózkodnak az oldaladon, az (érkezési) oldal tartalmáról/külalakjáról nem is beszélve. Szóval egy szónak is száz a vége, az általad észlelt anomáliának sok-sok oka lehet, és ebből szerintem pont a legvalószínűtlenebbet emelted ki.

Hirdetés a Google-ban a „valami” szóra

2007. 11. 25. 04:57 · Névtelen hozzászóló →

Tökmindegy valamihatalmas valamik eladóakpróbálja ki most mert akcióshatalmasvalami.hu

Az adott domainnév nincs bejegyezve. Az Adwords-rendszer mégis beszopta, pedig elvileg ellenőriznie kell, hogy létező oldalra mutat-e a hirdetés. Még szerencse, hogy Google-ék nem a zsét, hanem a felhasználók érdekeit tartják szem előtt. Mi lenne, ha nem?

valami

2007. 11. 25. 06:50 · Névtelen hozzászóló →

Szerintem egy nap múlva jött volna vissza a hibaüzenet. Ha nem megengedett karaktereket rax a hirdetéseid szövegébe, akkor sem azonnal tilja le.

valami

2007. 11. 25. 06:52 · Névtelen hozzászóló →

Azt nem írtad, hogy megjelent-e a hirdetés vagy nem. ???

Re: valami

2007. 11. 25. 07:04 · Névtelen hozzászóló →

Persze, hogy megjelent, sőt még most is megjelenik, onnan idéztem. (Nem én tesztelgetem ezzel a hülyeséggel az Adwordst.)

Re: valami

2007. 11. 26. 07:12 · OldalGazda →

Tényleg ott van, még most is…

Adwords-bohózat

2007. 12. 01. 15:16 · Névtelen hozzászóló →

OldalGazda a témához kapcsolódó hozzászólásoknak egy új bejegyzést nyitott: AdWords fizetés átutalással

kupon

2008. 03. 10. 06:45 · Névtelen hozzászóló →

ismerős kapott x ft értékű kupont egy újsághoz.hogy lehet felhasználni?kell vmennyi összeget előre befizetni, majd csak ezután lehet felhasználni a kupont?

Re: kupon

2008. 03. 10. 18:47 · OldalGazda →

Nyitottam erről egy új bejegyzést: AdWords kupon. Ha nem világos valami, akkor kérdezz még!

Minimum-licit lement?

2008. 03. 16. 17:42 · Névtelen hozzászóló →

Azt vettem észre, hogy be lehet állítani 1 fillért is minimum-licitnek az Adwordsben. Ez a minimum eddig mintha 2 forint lett volna.

Re:Minimum-licit lement?

2008. 03. 17. 09:28 · OldalGazda →

Igen, én is úgy emlékszem, hogy eddig két forint volt a minimum-licit, de most nekem is sikerült 0.01 Ft-ot megadjak…

Ügyfélközpont

2008. 03. 28. 12:14 · Névtelen hozzászóló →

Sziasztok,Az lenne a kérdésem hogy mik a feltételei egy ügyfélközpont létrehozásának, ahol egyszerre több ügyfél kampányát lehet kezelni.

Re: Ügyfélközpont

2008. 03. 30. 05:11 · OldalGazda →

Emlékeim szerint semmi, csak fel kell iratkozni a Google Advertising Professionals programra itt: https://adwords.google.com/select/ProfessionalWelcome (Ez persze nem azt jelenti, hogy le is kellene vizsgázzál valaha, meg megszerezzed ezt a címet.)

Oldaltérkép, adatvédelem stb.

2009. 04. 07. 06:04 · Névtelen hozzászóló →

Helló!

Azt írja az Adwords súgó, meg több helyen is olvastam, hogy minden oldal alján nem árt linkelni az alábbi oldalakra:Oldaltérkép (sitemap), adatvédelem (privacy policy), rólunk (about us), jogi nyilatkozat (terms and conditions). Angol oldalnál egyértelmű, hogy így kell kinézni az anchor szövegnek, és a linknek is. De ha magyarul van az oldal, akkor mi legyen pontosan az anchor szöveg és a link, hogy a Google is felismerje ezeket az oldalakat? Hiszen elvileg ha a Google megtalálja ezeket az oldalakat, akkor olcsóbb lesz a hirdetés.

lehet mérni honnan kattintanak?

2010. 06. 03. 06:53 · Névtelen hozzászóló →

Ha esetleg több országban hirdetek. Meg lehet nézni, hogy a hirdetésre kattintók közül melyik honnan kattint?Vagy csak ha összekötöm az érkező oldallal és ott mérem?

kérdés

2010. 09. 20. 07:01 · Névtelen hozzászóló →

Kaptam egy meghívást egy AdWords szemináriumra a héten, netek van tapasztalatotok hasonlóról? Itt miket mutatnak be, kb az alapokat elmondják vagy azért komolyabb haladó témákat is érintenek?

Válasz féle

2010. 09. 20. 07:35 · Névtelen hozzászóló →

Hogy a szemináriumon mi lesz azt nem tudhatjuk, de ha érdekel a téma egy kicsit is menj el. Veszíteni nem veszthetsz semmit. megtanulhatsz új dolgokat az online marketingről, ha eddig is evvel foglalkoztál vagy netán fogsz.

nincs

2010. 09. 20. 08:10 · Névtelen hozzászóló →

Hm ezek az előadások baromi drágák nem, vagy tévedek? Nekem se ártana de félek nem engedhetem meg

re:

2010. 09. 20. 09:00 · Névtelen hozzászóló →

Hát amire engem hívtak az annyira nem drága…pláne úgy hogy az árának több mint felét „visszakapom” ilyen Adwords kuponban. az azért barátinak hangzik…

re

2010. 09. 20. 09:17 · Névtelen hozzászóló →

Pontosan mennyi az ára ennek a szemináriumnak? Az hogy kupont is adnak, az annyira nem egyedi, de ettől függetlenül lehet jó árban van és nem rossz amit felmutat.

re

2010. 09. 20. 09:22 · Névtelen hozzászóló →

Izgatottan várom ennek a műbeszélgetésnek a végét… Szerintem egyszerűbb lett volna egyből betolni a reklámozni kívánt szemináriumra mutató linket, a parasztvakító hülyeségeket meg kihagyni előtte.

re

2010. 09. 20. 12:03 · Névtelen hozzászóló →

JEEEEEEEEE 🙂

re

2010. 09. 21. 04:20 · Névtelen hozzászóló →

úgy látszik, mások hülyének nézése nem ismer határokat, lásd máshol ugyanezt a spontán kialakult beszélgetést: www.oldalgazda.hu/forum/keresomarketing-forum/797954029#6553037

www.oldalgazda.hu

2011. 09. 14. 05:45 · Névtelen hozzászóló →