Célzott reklám és információforrás
Aki nem foglalkozik behatóbban az internetes keresők témakörével, vélhetőleg el sem tudja képzelni, hogy mi mindenre keresnek rá az internet-felhasználók, mennyi üzleti és személyes döntés születik az interneten fellelhető információk alapján. A megfelelő webes jelenlét segítségével ráadásul közvetetten egyéb olyan információ-közvetítő rendszerekben is megjelenhetünk, melyek az internetről származó adatokat is feldolgoznak, mint például a Matáv Tudakozó Plusz.
A „Weboldal által szerzett megrendelések” című bejegyzést 2005. 10. 31. napján publikáltam, az azóta már bezárt webni.innen.hu oldalon. Ezt az írást és az innen hivatkozott régi tartalmakat a Webni! Archívum oldalán gyűjtöttem össze. Mivel az utolsó módosítás dátuma: 2007. 04. 01., ezért az itt olvasható információk már részben vagy teljes egészében elavultak lehetnek.